Nog een paar dingen.
1. Als ik hier op het quote knopje druk krijg ik een witte pagina. Maakt niet uit bij wie ik klik.
2. Kunnen er ook knopjes voor google en wiki komen?
3. De kleuren van het quote "menutje" steken een beetje af bij de rest
4. Het zou vet zijn als je instant kleurcode had
5. Zeer mooi gedaan :d
Edit: maar nu je kan kiezen hoe je een link opent, werkt mijn scrollknop niet meer , wel klein minpuntje hoor
Standaart druk ik op me scroll om een pagina in een nieuw venster te openen en op de linker muis knop op een pagina in het zelfde bestand te openen (als er geen target attribute gezet is)
EDIT @ admins:
- zorg ervoor dat php standaardtaal ofzo is wanneer men dit vergeet
- zorg in het control paneel voor vinkjes / keuzebuttons wat je wil (hyperlinks, code hulp, ...) want ik vind die links irritant als iets
- zorg er eens voor dat quote in quote werkt
- zorg voor code in quote, daar staat nu gwn een 0
Firefox
en ook niet in: Opera
[edit]Kijk ook eens naar het menutje van " Actieve forumberichten:" in screen van opera[/edit]
[nog_edit]Trouwens in IE 6.0 ook niet[/nog_edit]
[Oja_edit]Maak ook er een mooie edit bij zoals een quote maar dat het wel te onderscheiden is [/Oja_edit]
1) Die links, kan daar geen optie voor komen in je profiel:
- Standaard (zoals het nu is, is ook zo voor gasten)
- Nieuw venster (geen menu, een gewone oude link)
- Huidig venster (geen menu, een gewone oude link)
2) Soms ga ik over links om te kijken of het afbeeldingen of pagina's zijn en welke extensie, welke site, etc, dat kan nu niet meer, nu zegt ie gewoon "Klaar". Je zou ervoor moeten zorgen dat er in en buiten dat venstertje, als je over de links gaat het url in de statusbalk komt. Dat is veel handiger.
3) En die Quote knop werkt idd niet onder FF 2.0.0.4 en FF 3 alpha 6. De rest werkt wel met deze FF versie.
4) Kan je er niet voor zorgen dat de BB code komt waar de cursor staat en niet aan het einde?
Als ik nu op een link klik krijg ik de keuze wat ik wil doen. Dus moet ik nog een keer klikken.
Is dit niet handiger: www.link.nl (nieuw venster icon)
www.link.nl opent in eigen venster (zoals vroeger)
En dan tussen haakjes een icon maken als je erop klikt dat de site in een nieuw venster opent.