Je wordt wakker, je hebt 19 jaar niet kunnen werken. En de spoorweg heeft je wel doorbetaald. Je verzekering betaald je ziekenhuis kosten. Dus je wordt wakker met een aardig zakcentje.
Tijd om het uit te geven en de leuke dingen te gaan doen die je gemist hebt.
Tijd om voor meer dan de helft invalide in je rolstoel door te brengen. NIet kunnen praten of normaal bewegen. Dat is het lot als je na 19 jaar uit coma komt. En niet dat je een aardig zakcentje hebt,
@marten, het zou beter zijn als hij niet kon praten en normaal bewegen en in een rollstoel zat EN straatarm was zodat hij in een kartonnen doos moest slapen ?
Die vent zal (denk ik) geen prettig einde van zijn leven krijgen....
Ik denk dat die vent beter had kunnen 'inslapen' (wel respect voor zijn vrouw, die draaide hem iedere 2 uur om om doorligging te voorkomen)
Gekke polen, die willen altijd alles nadoen, komt er ne film uit over een jongeske da muug heeft geslapen en dan gaan ze dat nadoen. Verzint zelf eens iets!
Overigens, dat aardig zakcentje... we hebben het nog altijd wel over Polen hé!
Martijn, gij zit echt zwaar verkeerd in ieder geval... als je aanneemt dat elke maand 31 dagen heeft. Maar het is meer dan 80000 keer... als het nu 80001 of 89999 is, zoveel verschil is dat echt niet.
En... je gaat me ECHT niet wijsmaken dat die gozer daar exact tot op het uur 19 jaar lag.