D'r is helemaal niet van 'wij zijn beter' of 'jullie zijn beter'. Er zijn zeker goeie jumpers in Nederland, zo ook zoals ze zich in Vlaanderen bevinden. Idem dito met DJ's.
Inderdaad, wat vage zegt klopt! Er zijn goede jumpers zowel hier in Vlaanderen als Nederland... En als 14-jarige heb jij niet te beslissen, KAN jij zelfs niet beslissen, of ze nu beter zijn hier of in Kaasland...
maar jongeren zie ook niet walsen op fuifen ed...
dit is gewoon een nieuwe hype, en om een beetje op te vallen ga je dan op straat ofzo wat staan jumpen.
MmmHzz wat me wel op valt op dat laaste filmpje is dat veel meskes in voor kome, en op fuife staan ze bijna nooit te jumpe ofzo
Schuur en tent feesten gaan er af en toe tientallen mensen tegelijk jumpen. Dat is wel grappig om te zien maar in een gewone discotheek zie ik nooit iemand jumpen.
De laatste keer dat ik in Café Anvers kwam heb ik toch niemand zien 'skiën' (voorloper van jumpen), dat is nu al wel een tijdje geleden maar wat ik heb begrepen is het nog altijd niet zo. In 48 wordt er af en toe gejumped maar da's eerder uitzondering op de regel. Dus ownen... nee. Je moet natuurlijk ook stilstaan bij het type discotheek hé:-) een discotheek waar ze jump draaien, ja daar owned het. Maar dat wordt niet in alle discotheken constant gedraait.