Morgen is het dan zover, Shutdown Day. Het is de bedoeling dat je morgen opstaat en je computer niet aansteekt. Kan jij één dag zonder computer? Vertel jou ervaringen over die dag of wat je gaat doen morgen.
Ikzelf moet verplicht werken, normaal ging de pc niet aan maar door een probleem op een site ben ik verplicht me computer voor een uurtje of 2 te gebruiken.
Ik zal waarschijnlijk niet veel op de pc zitten morgen, ik ga seffes naar Number 1 in Knokke dik feesten tot morgenvroeg, in de dag slapen, 's avonds wakker worden, douchen, eten en terug weg...
Ik ga gewoon programmeren en scripten, ik kan er wel zonder maarja ik wil geen 24(- 8 a 10 uurtjes die ik slaap) uur tijd verliezen . Ik wil mijn project afwerken.
Morgen opstaan om half 7, werken tot 12, slapen tot 5, avondeten eten, drinken, op café gaan en vroeg gaan slapen want zondag is het weer om half 7 er uit.
Ik kan perfect onder.
Eigenlijk dacht ik dat het de dag zonder Internet was ipv de dag zonder computer; maar swat.
En ik zal morgen ook mijn computer gebruiken. Ik vind het een leuk idee, maar voor mij zal het niet lukken. Schoolwerk gaat nu eenmaal voor in zo'n gevallen.
Spijtig, ik kan alvast niet meedoen aan de Schut-Down-Day.
Al weet ik niet of ik wel 1 dag zonder computer zou kunnen, het is al enkele jaren geleden dat ik op reis ben geweest met de geboortes van onze kindjes enzo. Voor mijn werk werk ik dagelijks uren op computers!
In de zomer kan ik er wel van genieten eens te luieren in de tuin maar als er plots een idee te binnen schiet duurt het weer niet lang of dat luieren wordt programeren in tuin.
Zie trouwens niet echt het nut ervan in om zonder te moeten, het hoort nu eenmaal bij het dagelijkse leven voor mij :lamp:
Who Doesnt Love the internet??
Ik kan niet zonder haha
Ik krijg dan ineens weer (voor mij geniale voor de ervaren phper waarschinlijk noobige) ideen. En dan moet ik die gewoon wel uitvoeren!
Ik ben bezig met een spel te schrijven in VB6 gaat redelijk goed, ik ben een mod voor C&C Renegade aan't bedenken en ik ben ook nog mijn website aan't afwerken qua Control Panel, Forum, Paginas voor dat spel in VB6,... Dus ik heb eigenlijk geen tijd voor die "Shutdown day".
Merd, kwas't vergeten. Nja, kheb tot 5u gewerkt, dan geslapen tot 8. Gegeten en voetbal gekeken en nu lig ik in m'n bed, kan ik niet slapen, en dan de laptop op m'n schoot gehezen. 'k Was't volledig vergeten, maarja eigenlijk boeit het niet. 'k Heb trouwens de beste site gevonden die een man kan vinden! 16.000.000 bezoekers:-) gewoon voor een domme fotosite. En ik begrijp perfect waarom:-)