Ik vind de tabbladen een vooruitgang, werkt veel fijner dan allemaal losse schermen..
Qua beveiliging weet ik 't niet. Ze hebben in ieder geval geprobeerd om zich wat meer aan de W3C-standaarden te houden.
Probleem is nu, dat we met 3 browsers onze websites moeten checken, met IE6, IE7 en Firefox.
IE7 houdt zich nog steeds niet aan de goede standaarden. Ik zag laatst een site, daar stond een link bij naar een testpagina.
Die testpagina was 9jaar geleden in het leven geroepen voor Microsoft. Als ze die pagina goed konden weergeven, met toendertijd IE2.0, dan voldeden ze aan de webstandaarden.
Vandaag de dag kan zelfs IE7 de pagina niet correct weergeven. Firefox en Opera enzo hebben geen problemen.
Het is een pagina met borders, paddings en margins. De grote struikelblokken in IE tov FF.
Dat kan wel..
Je voert gewoon de update naar IE7 uit, dan zoek je op Google naar 'Internet Exporer 6 Stand Alone', en dan moet je gewoon een link pakken, die niet naar de Microsoft site verwijst.
Citaat:
en ge vergeet nog Opera, Safari, Konqerer
Maar die intepreteren de boel wel juist, net als Firefox.. Daar hoef je dus niet echt apart in te controleren.
Als het in Firefox werkt, kan je er vanuit gaan dat 't in die browsers ook goed wordt weergegeven.
Bij Legale Windows kan je het doen.
Bij Illegale Windows beter niet want hij controleerd of je een legale Windows hebt net zoals Windows Media Player 11.
Oja verder heb ik geen oordeel want ik heb me er nog niet in verdiept over hoe en wat.
Idd, daar ging ik normaal ook van uit.. dat het als het in firefox, en in ie werkte, dat het dan wel in alle browsers zal werken
iig, ik had toen wel iets gehoord van een standalone versie van ie7 beta, maar toen ik die erop had staan, werkt ie6 alsnog helemaal niet meer.. en heb ik er een hoop werk voor moeten doen, om ie6 weer terug te krijgen.
Daarom dacht ik dat dat waarschijnlijk niet ging..
Maar het kan dus gelukkig wel
Dan pak ik em toch maar even mee denk ik
Edit: @ece, hij controleert toch alleen als je ie7 download van de site zelf. Maar als je ie7 met de updates laat mee komen, controleert ie volgens mij niks hoor?
Er is een extensie voor FF beschikbaar waarin je een tab tot IE kan omtoveren, best handig, moet je even zoeken op http://addons.mozilla.org/ tussen de Developer extenties..
@Chupskie.
Nee maar zodra je internet installeerd geeft ie dat wel weer.
Maar met updates heb je kans van niet want volgens mij komt er dan geen installatiescherm of misschien wel dat weet ik dus niet zeker. Maargoed als dit niet het geval is, is het gelijk info voor andere mensen .