ik denk dat sitemasters ooit nog een keer bovenaan komt...
al die scripters die vet veel typen....
laat ik dit berichtje maar zo lang mogelijk maken om jullie te helpen (en mezelf)
heeel laaaaaaang verhaaltje maken en dalijk weer op de backspace tot hier ->|
1419 keystrokes..
had niet zo'n zin om alle letters 1 voor 1 te wissen...
door een of andere reden (zie geen nieuw bericht of edit ofzo) kwam dit topic terug naar de actieve forumtopics, en heb het daarom eens gelezen.
Heb het nu ook geinstalleerd, heb het sima-team gejoined met nick "Mothzone", en ziet er wel leuk uit.
Denk wel niet dat er bij mij veel clicks en aanslagen gaan bijkomen majah, is toch is leuk om te weten hoeveel per dag^^
Maakt mij niet uit, mij maakt het alleen maar uit om te zien hoeveel keer ik per dag klik en hoeveel keer ik iets typ ofzo.
Dusjah, als het sima-team daarmee groeit is het ook goed he^^
Als ik thuis kom zal ik dit ook eens gaan doen. Ik zal deze week wel niet veel punten halen want ik werk veel. of ik zet hem hier op het shell net werk dan krijg je heeel veel puntjes alleen weet ik niet of me dat lukt al die blocks hiero
ik juist meer dan gedacht, maar dat komt vooral omdat ik nu kweetni hoeveel in het Duits moet schrijven (klote) en de Down en Left omdat ik voor dat Duits kweetni hoeveel in Excel werkt
8,276 Backspace
6,691 E
5,379 Space
4,004 Down
3,381 N
3,249 Left
....
@Otani
Waarom backsapce? das tog vet ver van je controls vandaan...
en je loopt meer naar rechts? dan naar links en vooruit lopen doe je niet? of wel want die hou je bijna heel de tijd ingedrukt dus die telt hij niet zo vaak...
@haytjes
in exel werk je tog heel veel met enter en tab? (tenminste das bij mij)
In msn en php typ je veel letters,.. gamen valt wel mee!
Citaat:
Dit is het SiteMasters.be WhatPulse Team, dat 55 leden bevat die samen reeds 20,242,040 muisklikken en 64,026,930 toetsaanslagen uitgevoerd hebben, zodat we op plaats 201st komen te staan. Hiermee vertegenwoordigen we 0.08% van WhatPulse.
jij maakt echt een geintje he? Weet je hoevaak ik de wasd gebruik als ik een uur counter-strike? om nog maar niet te spreken over het aantal muisklikken en tabs (scores) en de spatie.
haha Proximus hier het zelfdemet cs te spelen heb ik meer hits dan als ik php code of msn da noeme ze verslafd zijn denk ik.
Marja als ge ne noob zijt dan hebde natuurlijk ni veel hits eh
Ibrahim - 11/08/2005 17:22 (laatste wijziging 11/08/2005 17:25)
PHP expert
Citaat:
Citaat:
Dit is het SiteMasters.be WhatPulse Team, dat 55 leden bevat die samen reeds 20,242,040 muisklikken en 64,026,930 toetsaanslagen uitgevoerd hebben, zodat we op plaats 201st komen te staan. Hiermee vertegenwoordigen we 0.08% van WhatPulse.
Citaat:
We zijn 1 plek slechter gewordenÂ
En dit komt niet door mij want ik ben van de 37 plaats naar de 27 gekomen :D:D:D