Kennen jullie WhatPulse? WhatPulse is een programmaatje die je installeert, je maakt een account, en het logt hoeveel keer je klikt of op toetsen druk. Dan worden die gegevens verzonden naar een site, waar nog meer mensen deelnemen daaraan. Er wordt dan een beetje gestreden om de eerste plaats: de persoon met de meeste klikken en toetsen, en het team met de meeste klikken en toetsen.
Ik heb een eindje geleden dan een team aangemaakt, "Sitemasters". Ik zie nu plots dat er plots 4 leden zijn, en ik zou eens willen vragen of er nog leden zijn die deelnemen aan dit WhatPulse-gedoe. Zoja, zouden die bij het team Sitemasters willen komen? Meer details over het team hier.
Als je hier niet aan deelneemt, zou het leuk zijn moest je dat nu wel doen Je hebt er geen last van: het staat in je statusbalk, en om het uur of zo zendt hij de gegevens naar de server en klaar.
Ben ik de enige die het programma elke keer opnieuw moet installeren? Dit is nu al weer de derde keer... (ik krijg elke keer de melding 'it seems you tempered with the dat file' of zo, maar dat is natuurlijk niet zo )
je meot dubbelklikken op de w om te postenrneuh geheugenrnwat bedoel je daar meernbedoel je of het geheugen in neemt, zoals elk programma... dan is het antwoord positief
Ik denk zelf dat ik een flinke bijdrage ga leveren aan het team prnAangezien ik de hele dag achter m'n computer aan het werk ben, en ondertussen heel veel msn... En zonder dat mensen er over nadenken, heb ik hier, inclusief de komende, 340 tekens neergezet. Dus mensen, ga niet onnodig zitte posten om het aantal tekens omhoog te krijgen p
dan kan je ook ff gewoon als een gek zitte klikke op je bureaublad, tzou een beetje dom zijn hier etra moeite voor te doen, terwijl 1 uurtje msn veel meer doetd
Ik heb het ook weer geinstaleerd D rnStatistiekenrnPlaats 284, 34 leden, 24.403.185 keys en 7.566.713 clicks.rnWe staan intussen op pagina 12rnhttpwhatpulse.orgstatsteamspage11
ter uwer informatiernrnThis team has 33 member(s), which have typed 24,348,669 keys and clicked 7,583,794 times alltogether.rnThe team holds 0.06% percent of all the teamsusers of this project.rnrnrnde gegevens van het team van sitemasters
Ik heb het gedownload.En lid geworden vanhet team sitemasters.Net zoals klopper zit ik hele dagen achter mijn pc en meestal is dit om te typen.Dus zal ik wel een mooite bijdrage leveren.
Edit 1: Waar kan ik mijn eigen stats zien?Ben wel eens geinterreseerd hoeveel dit zo bedraagt in een dag.
Edit 2: gevonden.Ik zou zeggen bedankt maar heb het zelf gevonden
Ik heb het net geïnstalleerd maar ik heb me nog niet ingelogd en toch werkt het al... wat moet ik allemaal doen om bij het team te komen en men stats te zien en zo?