Hoi, ik vindt het opzich wel leuk om van iedereen te weten wat jullie zoal kunnen qua internet, ik zou het leuk vinden als jullie ook ff meedoen. Ik geef hieronder een aantal punten die ik graag van jullie wil weten... dan kan je kiezen van 1 t/m 10.
- Html
- Php & MySQL
- Flash
- Design
- Javascript
Dit is mijn rijtje:
- Html 8
- Php & MySQL 4
- Flash 4
- Design 8
- Javascript 5
Alvast bedankt Jeroen
26 antwoorden
Gesponsorde links
Hans - 13/11/2004 21:32 (laatste wijziging 13/11/2004 21:33)
HTML beginner
- Html 9.5
- PHP & MySQL 8
- Flash 1
- Design 8
- Javascript 8
- PHP
- CGI (Perl, Python, C ed.)
- Flash (ActionScript)
- XML
- HTML
- CSS
zoals je ziet programmeer ik alleen, en programmeer ook meer applicaties dan voor het internet, designen enzo kan ik niet -> geen geduld voor. Cijfers geef ik er niet bij, kan ik nergens op baseren dus dat zou dan een zootje on-onderbouwde getallen zijn.
Html: ken de basis (redelijk ruim)
Php/mysql: Ik kan me wel redden
Flash: Gaat wel zolang er over actionscript gezwegen word (lukt minder goed)
Design:Vind voor een Fireworks-gebruiker en dus niet een PS-gebruiker wel redelijk.
Javascript: Ik kan het lezen, begrijpen al wat moeilijker en schrijven is een ramp^^
Thomas - 13/11/2004 21:52 (laatste wijziging 13/11/2004 21:53)
- HTML 9
- PHP & MySQL 4 (ben nog aan het leren)
- Flash 2
- Design 9
- Javascript 1
Ik denk dat dit zowat klopt.. Ik hou me met designen bezig, maar het lijkt me ook leuk om te kunnen scripten(php&mysql), dus ben ik dat nu aan het leren.. in Javascript zuig ik egt, ik begrijp het nog niet eens, maar als ik het moet schrijven dan moet je egt oppassen!
ja, dan moet je wel een vergelijking hebben. Voor sommige mensen lijk ik bv een goeie scripter terwijl voor andere niet. Dus het is lastig om te zeggen wat mijn cijfers zouden zijn.
Toch waag ik een poging:
- Html (8,5)
- Php & MySQL (7)
- Flash (1)
- Design (4)
- Javascript (2)
Punten geven, zo moeilijk...
Maar toch eens geprobeerd...
- HTML 8,5
- PHP & MySQL 8
- Flash 3
- Design 6,5
- Javascript 3
- HTML: kan toch een valid site maken als ik wil, zonder te moeten opzoeken dus ik denk dat 8,5 wel goed is; wel is het zo dat ik niet altijd me aan al de regeltjes hou
- PHP & MySQL: ik ken toch bijna alle functie's, syntax structuren, ...
- Flash: geen zin om te leren, kan enkel de basis van actionscript
- Design: kan ik, maar niet veel insperatie over het algemeen
- Javascript: bezig met te doorgronden, maar het vlot niet zoals ik zou willen
- HTML, alles wat ik ervan moet weten weet ik
- CSS, ontdek ik nog steeds nieuwe dingen mee
- PHP, begin het onder de knie te krijgen
- ASP VBScript, programmeer ik het meest in, kan ik ook het meest mee
- SQL, moet je kunnen wil je met databases werken
- JavaScript, gaat me ook steeds beter af
- Python, is een keer wat in moeten maken, niet echt een prettige taal
- XML/XSL, nu 1,5 jaar mee bezig, erg handig taaltje
- Flash, kan ik absoluut helemaal niks mee, alleen met Swish ooit iets gedaan maar dat telt niet
Wat heeft het voor zin om jezelf punten te gaan geven? Geen dus, je baseert het nergens op, wil je dit wel doen moet je een quiz gaan samenstellen ofzo.
@ FangorN dat weet ik wel, maar een ding dat ik dus echt niet kan is engels......en heel w3 is engels Maar nu weet ik het wel en jezelf cijfers geven is idd erg lastig ik zal het wat lager doen...
Jah dat kan iedereen wel dacht ik zo, want ieders niveau wordt wel heel hoog ingeschat, en dan kijk ik naar topics en dan valt me dat tegen en dat ze zichzelf dan zo'n hoog cijfer geven?:s
@ Fenrir, dat is wel enigsinds waar, maar dat moet je dan per taal doen en niet html en css samen nemen.. dat is dan niet eerlijk want als je totaal geen css kan en heel goed html sta je toch weer op een 5....