wie van jullie heeft er al vakantie, of heb je al vakantie gehad? waar ga je heen, Of blijf je lekker thuis?
Ik ben de komen de week vrij en heb er nu al erg veel zin in. mijn ouders zijn weg, dus ik ben lekekr alleen thuis . PC naar beneden gehaald en lekker de hele dag niets doen.
hoe kun jij nou weten wie ik spreek, en dat ik de hele dag alleen maar achter de pc zit. Met "niets doen" bedoel ik niet alleen computeren. Als jij dat samen ziet gaan, das niet mijn probleem.
Ik bedoel er iig mee dat ik niet met school bezig hoef.
maar waar gaat iedereen op vakantie? Om maar weer ff ontopic te komen
Ik heb nu ook vakantie. Veel Agressive Inline skaten en veel scripten aan mijn project. Beetje feesten, lachen, gieren en brullen. Verder.. ach dat zie ik nog wel. In ieder geval, iederen die nu vakantie heeft. Prettige vakantie!
Ojwa gothmog; Beetje kinderachtig zo'n opmerking. Als iemand er voor kiest om de hele dag achter zijn computer te zitten heb je dat gewoon te respecteren? (Wat al überhaupt niet in zijn post staat, want dat is jouw intrepetatie.) Als jij je de hele vakantie rodeo gaat zuipen, respecteren wij toch ook? Ieder zijn hobby en interesse. Misschien is hij een nerd, misschien ook niet.. Who cares? Jij hoeft niet met hem te leven, dus laat hem met rust zou ik zeggen...
Ja, ik heb net de vakantie gehad helaas.
Hopelijk morgen verhuizen naar midden- of noordnederland voor een week .
Maar ik heb net als GTW veel gecomputerd (en ach, ik ben dat nerd gedoe wel gewend).
Maar aangezien ik nog minderjarig ben heb ik niet gedronken .
Ach, over 'nerds' gesproken. Iedereen die iets met computers doet is volgens velen meteen een nerd. Echter is dat onze interesse, en mogelijk later gewoon ons werk. Veelal is het ook wat jalouzie. Ik ken een paar mensen bij mij in de klas die mij vaak 'nerd' noemen. Niet echt gemeend, maar toch... Ze komen wel steeds bij mij om te vragen hoe dingen moeten. Enja, ik ben misschien wel een computerfreak, maar als iemand mij een nerd noemt... nodig ik ze is uit voor een potje Agressive Inline Skating
Twee voorbeelden van (aardig) goeie skaters: hier en hier (pro).
ik heb nog één week school en dan vakantie Verlang al sinds 01/09 op deze gebeurtenis. Alhoewel... boek nederlands , boek frans , eindwerk wiskunde en nog paar taakjes en studies Hopelijk komt er een gaatje vrij voor de pc.
Op reis ga ik niet want vind het veel te kort die vakantie.
Naar centerparks de kempervennen
Met me vriendin,moeder,vader en broer. . .
Wordt super hard zuipen en feesten!!!
8 weken lang aan een project gewerkt voor school: http://mma.rocmn.nl/~mm1a_8/
(ik vindt hem wel mooi geworden)
Ik heb nu ook vakantie^^ Maaaar ik doe donderdag mee aan de Northern Guitar Awards, en hiervoor ga ik maandag en dinsdag repeteren, 14 km verderop:p Als ik dan de voorrondes haal heb ik de laatste zondag ook nog wat te doen:) Dus allerminst saai voor mij:p en anders heb ik de ouwe gouwe pc nog^^
ik ga de halve week naar familie, maar tot die tijd heb ik net Rome: Total War en The Godfather the game gedownload dus als het buiten te slecht weer is heb ik altijd nog iets leuks te doen^^
Leren, studeren etc... Na vakantie heb ik toetsweek en ik heb nog geen ene ruk uitgevoerd voor school, maar het was wel de bedoeling dat ik even voldoendes ga halen . En natuurlijk beetje bier drinken etc.
Wat is er mis met Nerds? Als ik kijk naar het feit dat de rijkste man op aarde een dikke vette Nerd is, en opkijkend naar andere grote als Steve Jobs, dan durf ik met trots te zeggen dat ook ik een Nerd ben... so what?
Mijn vakantie is overigens al voorbij. Die heb ik twee weken geleden gehad en toen heb ik basically niets gedaan.