PHP gevorderde |
|
Best wel grappig.| ---> Komt van Gigadesign
---------------------
Door verscheiden mensen dat mij PM hebben gestuurdt heb ik deze 2 verwijderd
Citaat: Opmerking door Haytjes:
Eerst en vooral wil ik de mensen die naar DenMette een pm hebben gestuurd erop attent maken dat er hiervoor een crew is. De volgende keer verwachten we dan ook dat er contact gemaakt word met de crew i.p.v. een lid. Een lid heeft niet genoeg rechten om een topic te verwijderen/sluiten. EN het is ook niet toegelaten om je beginpost te verwijderen. (Wat nu is gebeurt omdat jullie hem hebben gecontacteerd en hij niet beter wist).
Nu is het ook dat verschillende mensen verschillende gedachten hebben. Dus het kan zijn dat 2 mensen het niet goed vinden, terwijl de rest wel. Als die 2 mensen de auteur dan een berichtje sturen om het te verwijderen, dan is het ook weg voor de andere die het interessant vonden. Dus is het ook de taak van de crew om te beslissen of iets weg mag. Daarbij proberen wij ook rekening te houden met iedereen.
Nu aan DenMette wil ik nog hetvolgende zeggen. Het is inderdaad 'verboden' om je beginpost weg te doen om eender welke reden. I.v.m. dit heeft Dolfje je al gecontacteerd, als ik me niet vergis. De mop vond ikzelf ook ietsje te droog, maar het is ook nog altijd humor. ;-)
|