Hèhè, eindelijk vakantie.
Zo dacht ik er 4 weken gelden over.
Maar gelijk de eerste dag verveelde ik me kapot en verlangde ik alweer naar school.
En ik moet nog 4 weken!
Hoe denken jullie over de vakantie?
Vervelen jullie je ook?
Hebben jullie vermaaktips voor elkaar?
Ik weet niet waarmee ik me moet vermaken, zeker niet met dit rot weer.
@ svm : Jou lievelingsplek is zeker de mediatheek? Kom op zeg, vakantie!!! Rock shit gek, ga lekker in de tuin zitten, zwemmen ff langs vriendinnen ...
De vrienden en vriendinnen die ik heb wonen of ver weg, of zijn op vakantie.
Mijn lievelingsplek is de PC.
En wat moet ik in de tuin doen?
Ik heb er wel een royaal zwembad staan, maar dagen achter elkaar erin liggen is ook saai, vind ik.
Bij mij is het gewoon moeilijk iets leuks te vinden.
Iets sportiefs -> te warm, maar wel leuk.
absoluut niet ik heb er net 3 jaar op zitten als bakekrs gast en tussendoro 1 week verlof gehad, dus dan ben je wel blij als je vakantie hebt en zeker als je ontslag hebt genomen voro te gaan werken als webdesigner.
Bij een bakker werken lijkt me ook wel leuk, maar dat is dan voor over zo'n 2 à 3 jaartjes.
Maar heeft iemand misschien een idee voor een script dat ik kan scripten (met PHP)?
@Nrzonline hieronder:
Flikker is toch geen scheldwoord? Omdat je die sterretjes gebruikt?
Skaten doe ik trouwens wel eens, maar nu is het daar veel te heet voor vind ik, ik leef met je vrienden mee!^^
Nee, AIS ruled Had vandaag alleen even geen zin. Over algemeen
ga ik dus altijd Agressive Inline Sskaten in
een skatepark bij mij in de buurt. Al me maten die skaten zeuren
alleen maar over de hitte en voeren geen fl*kk*r uit.. :/
Bwah mijn vakantie valt wel mee, als m'n broer niet thuis is, is het hier wel goed.. (wel niet veel te doen in dit dorp), maar gelukkig is Oostende hier niet zo ver van, dus ik kan nog eens naar het strand of naar de cinema.. (Brugge is eigenlijk ook zover niet en daar is nu een nieuwe Kinepolis, want die cinema in Oostende is niet echt gemaakt voor mensen met mijn beenlengte)
En jah gisteren dus naar de Gentse Feesten gegaan met Joël & vriendin, Christophe (Striker heet die hier, broer van Joël) en vinTage & wederhelft, da was wel plezant
En ik vind het bij momenten toch ook wel wat te warm hoor.. gisteren was het ergens een 35-tal graden daar in Gent, en in Spanje is het 27.. like wtf
Ja, zo met vrienden naar feesten gaan is wel leuk (of plezant zoals de Belgen zeggen).
Ik wil binnenkort een klassenfeest gaan geven, ook gelijk voor mijn verjaardag.
Maar dan moet er nog veel geregeld worden!
Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst wat georganseerd hebben.
Wat heeft dat met de hitte te maken ?
Overleg met je ouwe waneer je het mag vieren en hoeveel ze sponsoren.
Maak uitnodigingen.
Regel een dj of bak zelf een mix in elkaar en zet hem op dvd zodat je niet hoeft te draaien.
Maak een lay voor die website, de content kan je later gewoon toevoegen.
allemaal dingen die je in huis kan doen (waar je nu ook zit (te klagen))
Heeft niks met de hitte te maken, maar mijn ouders willen wel sponseren, ik doe het dan toch met iemand anders samen.
Ik ga trouwens zelf muziek draaien (mss van te voren sorteren, ja), want geen DJ bespaart een hoop geld!
En dat van die site zal wel lukken.
Als hij komt laat ik het weten in de showcase!
ik heb 8 weken vakantie. ik probeer veel te werken. 's avonds gaan we wel naar een of ander feest hier in de buurt om onszelf lam te zuipen en dan de volgende dag met een lamme kop aan een plas gaan liggen (als ik niet hoef te werken).
hahaha, ik hou het bij achter de computer zitten of lekker te gaan zwemmen Bioscoop is me te heet, en sctrand is hier te ver van daan. Woensdag gelukkig op vakantie.
Daarnaast, als je zelf DJ bent is het feest stuk minder leuk lijkt me.. of nodig je alleen maar jongens uit? ;).. hahaha
Nou, ik mag volgend jaar pas gaan werken.
Dan zal ik waarschijnlijk bij de Plus (een nederlandse supermarkt) gaan werken.
Maar nu ga ik niet op vakantie of weekendje weg, dus ben ik de hele vakantie thuis.
Ik heb me net weten te vermaken door mijn chat af te maken, hij werkt!