Nou zit nu in de 4e klas, en moet nog wi en na doen morgen en maandag nog ne en ec. En dan ben ik klaar voor dit jaar.:D
En dan nog 2 jaar. Maar eerst maar eens zien of ik het jaar haal, namelijk 2 minpunten en misschien binnenkort wel meer.:p
Maar ik ben optimistisch.:)
Gefeliciteerd alle mensen die geslaagd zijn!
Prut....
Duits sta ik een 4,4:ooh:
En kan niks herkansen daarvoor...
En nederlands een 4,9. Maar daar moet ik nog een cijfer voor halen.
Als ik zo blijf staan ben ik over, nu maar hopen dat frans en engels goed is gegaan.:s
Is het op iedere school zo:
Max. 5 minpunten in 3 vakken.
En niet 4 minpunten in 4 vakken? Zoiets zag ik op een site van een andere school staan.
Heb gelukkig niks onv. in m'n profiel.:)
Klaar sinds donderdag, dinsdag deliberatie. Maar daar maak ik mij geen zorgen in. Ziet er allemaal goed uit:).
Dan heb ik me diploma binnen . Nog aan't twijfelen wat te doen volgend jaar!
Iemand die MCT volgt?
Naar de punten en de richting ik volgend jaar is afwachten.
@Mad_Mike: Gefeliciteerd met het behalen van je titel en van je opleiding.
Zelf ben ik nu over naar mijn 3e jaar van mijn ICT Management & Security opleiding. Heb mijn laatste 2 projecten afgesloten afgelopen week met een 8 en een 9. Het product wat wij hebben ontwikkeld voor het tweede project wordt zelfs opgepakt door school en we mogen het commercieel gaan aanbieden aan het softwarebedrijf wat de software heeft geschreven waarvoor wij die add-on hebben gemaakt. Al met al dus een geslaagde opdracht.
Komende halfjaar, tot januari, zal ik echter niet meer op de afdeling ICT te vinden zijn maar zal ik mijn minor gaan volgen in 'toegepaste psychologie'. Klinkt iets totaal anders dan ICT maar het is vooral toegespitst op het werken met teams en het samenstellen van zo'n team. Daarnaast leer ik ook hoe je mensen kan motiveren en hoe men over zaken denkt binnen je bedrijf. Op zich dus een waardevolle minor, hoewel ik natuurlijk veel liever gewoon iets in de IT zou doen.
@GTW
Gewoon volhouden en al die opleidingen afmaken. Ik kom zelf ook van MBO-4 af en weet zeker dat ik met mijn HBO opleiding een veel grotere kans heb op een fatsoenlijke baan dan ik zou hebben met mijn MBO opleiding. Ik weet/leer veel meer en dat merk ik in alles wat ik doe overdag. Het heeft echt een impact gehad op mijn leven. Een positieve impact wel te verstaan.
Ik kan het jullie allemaal aanraden om een HBO (of evt WO) opleiding te volgen wanneer je hiervoor de mogelijkheid hebt. Het vergroot je kennis en ervaring enorm!
Ik wou eigenlijk iets weten, zijn er hier mensen die NIET in een opleiding IT zitten, zoals mezelf (ik doe wetenschappen-wiskunde 5e jaar), zijn er hier bijvoorbeeld die latijn of modern doen, of zitten de meesten al in een ietwat specifiekere richting?
Heb nog niet teveel gezopen Dat is voor dit weekend wanneer het schooljaar gedaan is vrijdagavond bbq van de KLJ Zarren en zaterdagavond nacht van de zwientjes waar ik naar goede gewoonte me volgiet met alcoholische drankjes.
Ik drink nooit meer... gaan vieren da't school gedaan is:s slecht plan. Menne jas is kwijt, men hand is naar de kloten en ik heb foto's van mensen die ik begod niet weet wie dat ze zijn:s
Nog 1 examen dinsdag. Software Engineering => easy.
Mijn enigste informatica vak.
Simon - 24/06/2007 17:07 (laatste wijziging 24/06/2007 17:07)
PHP expert
Citaat:
Ik drink nooit meer... gaan vieren da't school gedaan is slecht plan. Menne jas is kwijt, men hand is naar de kloten en ik heb foto's van mensen die ik begod niet weet wie dat ze zijn
lol @ vage
je moet ook geen 20 pinten binnenkappen hé ^^
@pieterc: 1/2 liter Staden ownt volgend jaar kom jij af hé! Die van Staden is altijd ergens eind mei. Het was weer een knalfuif zie maar op de webiste van de tuning muskatiers.