Nee, het was gewoon te moeilijk voor me.
En dan ook nog allemaal vakken die met niet interesseren, biologie, scheikunde, natuurkunde
Maar ja, het was of dat, of economie en al die vakken, dat vind ik helemáál niks
Ach jah, nu mooi ICT gaan doen, lijkt me veel leuker als die HAVO troep
Heb gisterenavond/gisterennacht mijn uiteindelijk punten gekregen. Bij Frans was er nog een kleine hapering maar voor de rest was het een prima rapport. Ik heb een prijs (en wat voor een:s) in ontvangst mogen nemen wegens uitzonderlijke resultaten en extreme inzet voor het vak programmeren.
Naar aanleiding van een gesprekje gisteren op de chat mijn studieloopbaan-begeleider ook maar even gemailt want voor al mijn individuele vakken heb ik een 8 of hoger. Volgens het algemene schoolreglement heb ik dan recht op mijn Propedeuse cum laude maar onze opleidingen doen daar dan misschien niet aan
Nou bijna zeker over, alles vandaag ingeleverd. Ik sta alleen zo rond de -20 in OLC uren (moeten we verplicht in het leercentrum 'huiswerk maken', nooit zin in gehad eigelijk)...
Tis te hopen dat ik overga, anders wordt t volgend jaar krap met aanmelden op andere school;-)
4 Augustus moet ik afscheid van jullie nemen. In ieder geval, voor enkele weken. Ik zal in Noorwegen de eerste dagen vrij opgesloten zitten om kennis te maken met het land. Vervolgens wordt ik in het wild gegooid. Er is geen gebrek aan de computer zelf maar misschien de eerste dagen is er gebrek aan de wil. Ik weet het eigenlijk nog niet goed maar wat ik wel weet is dat ik zeker geen afscheid neem voor een jaar, maar dat ik zal proberen niet te laten doorschijnen dat ik me in Noorwegen bevindt:)
Zit nu in m'n voorexamens, m'n examens beginnen rond de 21e mei.
Ik had vorige vrijdag Noors, nu heb ik 4 dagen vrij tot volgende vrijdag en dan heb ik Frans.
Noors ging wel lekker, moest een gedichtje bespreken en een tekst schrijven in verband gebracht met een afbeelding. Frans zal geen probleem zijn aangezien het niveau Frans hier 0 is. Hopen dat het met de "echte" examens goed gaat:-)
Ik ben blij dat ik nooit noors heb gehad, en ook nooit zal krijgen.. En frans, gruwelijke KUT taal nooit wat van gebakken, maar ik heb het gelukkig wel gehaald op het vmbo. Talen liggen mij niet, behalve Nederlands en Engels natuurlijk..
Nouja, so far so good zo te horen, houden zo. En succes alvast ovor de echte examens!
Ibrahim - 26/04/2007 00:00 (laatste wijziging 26/04/2007 00:00)
PHP expert
gelukkig dat ik geen examens heb tot volgend jaar
wel is het kut dat we dit jaar helemaal worden afgebeuld met PTA's (en die zijn erger dan werkstukken/proefwerken)
ik heb praktijk examens. Maandag begonnen. Zou ik gisteren naar school op de scooter kreeg ik geen voorrang van een andere scooter. Beide scooters total loss. Veel schaafwonden en een kapotte vinger en paar dagen examens gemist..... heb ik weer
Haha ik probeer VWO 5 nog een keer, net als vorig jaar . Ga wel rijlessen volgende week dus er komt een ander soort examen aan voor mij in de examentijd.
@Soebam: ga je 't niet halen? Das wel balen, nog een jaar extra. 6 jaar is al zo lang..
Ik doe ook 5VWO, sta nu een 5,2 en een 5,0 in mijn profielvakken (resp. scheikunde en wiskunde), en nog een 5,7 erbuiten. Volgens mijn mentor laten ze me wel overgaan als ik deze laatste periode goed mijn best doe en laat zien dat ik het wel kan. Ik heb namelijk het hele jaar vrij weinig gedaan..
Ik moet wel overgaan, want mijn vader heeft gezegd dat hij mijn drumstel de deur uit doet als ik blijf zitten. En daar zit ik niet op te wachten, net nieuw, staat net 10weken hier. Heb ik heel wat uren voor gewerkt..
@stijn: Ik neem aan dat je het hebt over de post onder de <!-- en --> . Das namelijk mijn vorige post waar ik dit topic mee opende, maar dat was in 2006. Ik ben vorig jaar voor mijn examen al geslaagd, ik ben nu bezig met me eerste jaar Multimedia Vormgeven op het Deltion College in Zwolle ;)
Even dit topic terug actief maken Als ik het goed begrepen heb, heb ik maar 2 onvoldoendes. Namelijk engels (48%) en frans (48% - dat versta ik niet, heb me dood gestudeerd eraan...).
Volgende week me laatste rapport in het middelbaar en hopelijk dat diploma (lol als ze me gaan laten zitten voor engels en frans klopt er iets niet hoor )
Dus nog een weekje wachten en dan en dan begint het echte leven
Hoe waren jullie resultaten of een deel van jullie resultaten?
@ stijn...
is het niet zo dat je weet wat de normering is om je diploma te halen? Ik wist toen der tijd dat ik maar 1 onvoldoende in mijn 'profiel-gedeelte' mocht hebben er 1 erbuiten (vrije deel) ofzo...
frans kan ik wel begrijpen...
maar engels is wel belangrijk hoor. Zeker in het vakgebied waarin je waarschijnlijk wilt gaan zitten (gezien je hier op sitemasters actief bent)