De geslaagde man die nu dit berichtje aan het schrijven is kan jullie met blijdschap meedelen dat hij over mag gaan naar het 3e jaar zonder enige problemen... FEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJEEEEEEE
[19:33:07] <Finduilas> Kheb a-attest
[19:33:30] <dM|Prx^> gefeliciteerd Finduilas, hoop dathet niet besmettelijk is
[19:33:50] <dM|Prx^> ik mag donderdag mijn propedeuse op gaan halen
[19:34:14] <Finduilas> dM|Prx^
[19:34:21] <Finduilas> Hoe bedoel je?Nie besmettelijk?
[19:34:36] <dM|Prx^> omdat ik bij god niet zou wetn wat a-attest is
[19:34:37] <dM|Prx^>
[19:34:39] <dM|Prx^> klinkt als een ziekte
[19:34:41] <dM|Prx^> :x
Een A-attest is goed, je mag overgaan, etc etc
B-attest is minder goed, je mag overgaan mits dat je slechts bepaalde studierichtingen meer mag doen
C-attest is screwed -> je moet je jaar herdoen, hetzij dezelfde richting of een lagere richting
Jim - 29/06/2006 20:59 (laatste wijziging 29/06/2006 21:01)
Lid
het belgisch onderwijs hangt als een droge soeplolly in elkaar, je kunt het zo zien.
als je op 3vwo zit, en je hebt een a-atest dan mag je op vwo blijven. Als je op 3vwo zit en je haalt een b-atest dan mag je naar een volgend jaar maar een niveau lager (4havo) of blijven zitten op diezelfde richting (3vwo). Als je een c-atest haalt dan moet je blijven zitten op een lager niveau of hetzelfde(3vwo of 3havo).
Als een van de stoffige paplepels (lees medespammers of leden) het beter weet uit te leggen, ga je gang:cool: ...
Voor al degene die al weten dat ze geslaagd zijn : Gefeliciteerd !!
Voor degene die nog wachten op de uitslag : Succes!
Voor degene die gezakt zijn : Mss kom jij onze vuiliniszakken volgend jaar ophalen? (jk)
Ik vertrek dadelijk op vakantie dus moest ik eerst even iedereen feliciteren en succes wensen om niet 3 weken achter te lopen
Tot over 3 weken ofzo, en voor iedereen die nog op vakantie gaat : Happy hollidays !
Woehoe, eindelijk ook nu mijn diploma binnen. Vandaag om
17:00 op moeten halen, met daarvoor een presentatie over
de afgelopen jaren
Was wel leuk om te zien, vooral op het laatst. Twee jongens uit
mijn klas, waarvan 1 door mijn toedoen het examen heeft gehaald,
deden het hele jaar echt NIETS. Officieel werkstuk had ik helemaal
gemaakt, als ik dat niet had gedaan had hij het nooit gehaald. Maarja,
de uitrijking was in onze gymzaal, nu werden ze is te grazen genomen.
Ze moesten hun diploma voor een volle zaal afhalen van de klimmuur.
Terwijl ze klommen is hun echte diploma op de tafel gelegd om te
ondertekenen. Zij dachten dus dat de echte diploma daar hing,
wat dus niet zo was. Toen zij de directeur ook nog 'Niemand kan
nu nog zeggen dat jullie niets hebben gedaan voor jullie diplolma'.
Ik heb wel genoten van dit allemaal, behalve die camera op me
smoel vond ik wat minder leuk
Maarja, nu kan ik eindelijk naar mijn vervolg opleiding (mbo) op
deltion college (zwolle) gaan als 'Multimedia Vormgerver'
lol met een beetje pech blijf ik dit jaar op lichamelijke opvoeding zitten^^ kheb mn 'grote rol' nog niet af laten tekenen, omdat die eikel steeds les geeft en niet gestoord wil worden...
maarja verder ben ik gelukkig bijna zeker over, vandaag nog even besprekingen van enkele examendossiertoetsen, en verder geen les meer^^ maandag ff kijken bij sportdag 3e klassen (lekker uitlachen;-)) en woensdag ofzo mn boeken inleveren, dan ergens midden juli:o mn rapport ophalen^^
Dadelijk nog naar school, de mentor uitzwaaien want mijn rapport krijg ik niet meer
Ga van 4HAVO naar 1MBO ICT-Beheerder, en heb het laatste half jaar niks meer uitgevoerd.
2e rapport stond ik 21 onvoldoendes, zijn er nu waarschijnlijk nog meer
Meteen boeken inleveren, en dan is het gebeurd op die school