Het lijkt mij er bijzonder op dat kokx dacht mijn script te kunnen jatten,
aanpassen, en op internet zetten zonder ook maar 1 verwijzing naar
de originele auteur.
Dikke rofl, en dan zet hij ook nog zoiets bij de comments
Citaat:
@Rick: Installeer eens een fatsoenlijke parser (zoals die van mij ). Want mijn voorbeeldje gaat helemaal de mist in.
Ben benieuwd wat voor excuus hij heeft tegen deze rip practijk.
Hij is trouwens geen onbekende in het rip circuit, hij had op zn homepage ook de sitemasters header gezet (en dan nog bverneukt door zijn kop erin te zetten)
Het kan wel met sima te maken hebben: als hij bijvoorbeeld een script toevoegt kan het zijn dat het niet van hem is.
Natuurlijk kan dit bij iedereen, maar bij hem is de kans dan toch groter.
Het kan wel met sima te maken hebben: als hij bijvoorbeeld een script toevoegt kan het zijn dat het niet van hem is.
Natuurlijk kan dit bij iedereen, maar bij hem is de kans dan toch groter.
Dan heeft het feit dat er een koe in afrika is gestorven ook te maken met België omdat er hier ook koeien zitten...
Kan je net zo goed dit op elke wmc zetten die je maar kan vinden.
Offcourse houden we er nu rekening mee, maar waarom denk je dat het keuren altijd zolang duurt? Bij elk script browse ik het web af om te zien of het niet gekopieerd is... en ja, zo hebben we al enkele onderkruipers te pakken gekregen!
Ik vind btw dat het indirect wel met sima te maken heeft.
Webdevvers in een communitie moeten elkaar beschermen en waarschuwen voor dubieuse typetjes, wat mij betrefd mag er een soort blacklist komen (niet op sima, maar gewoon als apparte site)
Ik zie die rippers er ook gerust voor aan om geld uit andermans script te slaan door ze te verkopen aan argeloze klanten.
Mjah nee, je maakt een lijst en dan zet je daar bij "known nicknames", en dan zet je de gegevens die je weet, zoals z'n naam 'n shit erop, zoveel informatie mogelijk, en dan kan je daar soms wel iemand uit terugvinden.
Het probleem is dat ik dan bv. kan zeggen dat vinTage een ripper is, hoe kan ik het bewijzen en hoe kan hij het tegendeel bewijzen?