Ik ren als een malloot naar de super en haal wat te eten^^ ,
Gisteren was me luch dus euh: 1 pistolet filet american, 6witte vollen met boterham worst en 4 witte bollen met grilworst.
en 2 liter taksi als vloeisel:p
eerder gingen we altijd zo snel mogelijk naar de C1000, die zit 500m van onze school en snel wat halen, meestal die energie drank, maar die haal ik nooit meer, bij mij werkt het namelijk andersom...
Nu gaan we in de pauze's gwn een beetje om de tafel zitten en praten en eten...
uhm, tja... ik zit altijd tot 5 uur op school... uren van 75 minuten... nooit tussenuren... in de pauze gooien we er in 1 van de lokalen een filmpje in of gaan we op de beamer Prison Break kijken ozzow
Pauze in mijn achterlijke school:
- Normale vrije lesuren: zitten en zwijgen
- Middagpauze etc: staan leuteren, veel meer is daar toch niet te doen
Damn ik mis m'n oude school
@GTW: het idee "1 lesuur = 50 minuten" is tot stand gekomen na langdurig onderzoek en daaruit is gebleken dat een lesuur langer dan 50 minuten nutteloos is daar je concentratie na die 50 min van de meeste totaal weg is.
@murfy: Dat dacht ik ook... :? maar als je eenmaal aan het werk bent, gaat het nog wel aardig snel voorbij.
Tenzij je ook maar 1 saai ding moet doen. Dan lijkt het een jaar
Normaal zijn mijn lessen slaap/nix-doenlessen.. we doen echt helemaal niets in de lessen (vooral dat het Centraal Examen in vooruitzicht is) en in de pauze zijn we weer actief met eten, kletsen etc...
Elke middag zit ik met ZG1988 (en een stel andere vrienden) in een brooikeszaak onze tijd te verdoen. Natuurlijk wordt er ook wel gegeten en gelachen. Gisteren zijn we, dankzij het goede weer, in 't parkske kunnen gaan zitten wat wel gezellig was.
Voor de rest huppel ik een beetje hyperkinetisch rond op school op zoek naar (tigras en) mensen die ik kan vervelen met mijn verhalen over PHP en dergelijke...