ik begreep t net pas, en ben naar onderzoek uit gegaan ;) en neeh ik zie ook de delen na #200 niet meer =] ik gebruik firefox misschien dat dat helpt :S maar anders zou ik t nie weten
\o/, ik dacht al dat er iets mis was met mijn pc. Ik had hem juist helemaal in elkaar gestoken en was een beetje aan het testen toen ik zag dat hij niet verder laad dan nummer 200
Soebam zegt best mooi gedaan, dat nieuwe wormdeel van woms. De overgang is in ieder geval netjes, ziet er goed uit. Alleen zo ineens wat anders vind ik jammer, maar toch nog wel mooi.
cava als je wat van jezelf wil laten zien. maar ik zie nooit graag die lijnen waarmee een thema stopt en je je eigen ding doet. je kan volgende keer best verderwerken in het thema van het vorige deel.
(ik vind je overgang iniedergeval wel klasse.)
Een worm zou mooi moeten overlopen...
Kan niemand de laatste verwijderen?
Zo kort 2 scheidingen achter elkaar..Â
dat is het idee van een worm.. dat iemand verder gaat op jou deel, als je graag het hele logo dr in wou had je dat zelf maar moeten doen.
vind de laatste overgang btj simpeltjes en ook jammerdat het precies het zelfde is als de vorige maar dan gespiegeld
maar om dan te vragen om te verwijderen vind ik een beetje schraal
@DeviourSoul
houd wel rekening met een volgende persoon, dit is weer een hoop werk om die overgang te maken dus nu komt die worm weer in een lange stille stnad
je selecteerd de kleur zo dicht mogelijk bij de rechter rand, maakt je plaatje die kleur en je sluit aan. wet media brush op 50% en je kunt de heuvel afmaken, allemaal simpel.
Ik vond het erg grappig, vind t jammer dat jullie dr anders over denken.
Van mij mag ie ook wel weg, ik wil niet iets hebben waar idereen zo negatief over doet
edit: de vorige had ook niet zo'n makkelijk eind hoor...
je selecteerd de kleur zo dicht mogelijk bij de rechter rand, maakt je plaatje die kleur en je sluit aan. wet media brush op 50% en je kunt de heuvel afmaken, allemaal simpel.
dat is allemaal heel makkelijk voor je wanneer je het zelf gemaakt hebt, jij weet welke brushes ed je gebruikt hebt met welke opacity. dat maakt het allemaal wat makkelijk ja. en wat jij moest doen moeilijk? dat is dus echt een van de makkelijkste die er bestaat in mijn ogen..
niet mee aan te vangen? ik neem aan dat wanneer je uit die vorm aan de onderkant een zeehond kan krijgen je wel de creativiteit hebt om iets anders te doen met die zonne stralen of zon zelf..
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.