En met opmerkingen als deze wordt de sfeer hier gewoon kapotgemaakt...
Wij zijn namelijk WEL bezig met een nieuwe wormbeleid op te bouwen, maar zoiets kost tijd. De volgende keer niet iets zeggen als je er echt niets van afweet
Hoe kun je mij nu verwijten dat ik er niets vanaf weet... Maar ik ben blij te weten dat ik de sfeerverzieker ben op sima, persoonlijk vermaak ik me prima .
siliecom14 schreef:
Je bent niet de sfeerverzieker, maar die opmerking van je sloeg nergens op, en was alleen bedoelt om ons aan te vallen. Wij doen keihard onze best om nieuwe dingen te brengen, hoef je toch niet zo dom te reageren...
[..quote..]
Hoe zouden we er iets van moeten weten als de SiMa crew nooit iets verteld over dat soort dingen? ;)
Wij vertellen dingen pas als we 100% zeker van zijn dat het binnen die week nog online kan komen (zoals de nieuwe UBB). Dan krijg je een nieuwsbericht over, maar iets wat nog op de "tekentafel" staat, hoeven jullie (nog) niet te weten
Pff.. Die worm.. Dit is toch afzichtelijk dat laatste deel? En weer toegevoegd door iemand die zich registreerd voor de worm en dus zijn/haar echte account niet durft te gebruiken (ofzo?..). Vraag me dan toch af waarom zulke toevoegingen geaccepteerd worden..
post scriptum; vat dit niet op als een aanval op het wormbeleid maar liever als een uitnodiging om er weer wat tijd in te stoppen, want de worm is een potentieel fantastisch project!
:S,als je zag vanwaarop je moest verderwerken kon je niet echt iets veel anders. Ik had nog geprobeerd om er iets deftigs van te maken. :S Het moet ook mogelijk zijn om er iets anders mee te doen hé.
@Pshyco
Ben het wel met je eens, dat ze niet netjes waren. Alleen heb ook commentaar op jou als het even mag
Ik zie dat pieterc de worm beheerd. Hij keurt ze goed. Mensen maken er een vervolg op. Dus er zijn inmiddels al weer 3 mensen bezig geweest er iets van te maken. Laten we zeggen 3x 30minuten. En het is niet mooi dus gooi je het maar weg. Niet echt een vriendelijke beweging naar de bezoeker denk ik.
Ik zal het binnenkort nog is proberen als er een makkelijke overgang is
Ik zie dat pieterc de worm beheerd. Hij keurt ze goed.
Dit was niet zo. Door een fout in de code werd ik nooit verwittigd als er een wormdeel was. Dit zou nu opgelost moeten zijn.
Het deel van Soebam is afgekeurd. Reden voor soebam:
De overgang was goed, de streep liep mooi door. Er mochten echter wat nieuwe elementen aan toegevoegd worden. Die 2 vlekken rechtsonder zijn niet zo geslaagd. Nice try, je zat er dichtbij om toegelaten te worden.
Haha het is waar hoor, ik heb alleen op de overgang gewerkt en toen moest ik 'm nog opvullen.. Ahja, misschien als iemand nog zin heeft iets moois te maken, de overgang is al voor je gedaan: