het idee van striker is goed, maar het moet absoluut niet weer worden als bij de eerste worm! toen was het een rotzooi en iedereen raffelde het werk af om het eerder af te hebben dan de andere! Maar op die manier van striker is dat overbodig. Ik vind wel dat er dan meteen een strengere controle moet zijn. niet dat bijvoorbeeld de aansluiting alleen moet kloppen maar dat hij ook nog mooi moet zijn.
Het lijkt me ook leuk om dan een nieuwe worm te beginnen. Gewoon weer van begin af aan. Maar dat deze wor, nog wel zichtbaar is
dat is ook nog wel iets, bvb elke maandag toevoeging van worm, dan heb iedereen telkens een week kans om iets te maken, en dan wordt de mooiste er telkens uit gekozen. Nadeel is dan wel, sommigen raken op de duur ontmoedigd omdat ze er niet in komen ofzo ? Of steeds dezelfde personen die erin komen ?
Tip voor de crew: de worm bestaat nog, en heeft aandacht nodig!
Mensen die niet meer willen meedoen kunnen nog altijd niet zichzelf verwijderen, en na x aantal dagen gaan ze er ook niet uit (als ze aan de beurt zijn).
Hoelang het niet meer nagezien is weet ik niet meteen, maar Ontani staat nog altijd op de lijst, ook al is hij hier al bijna 2 maand weg.