Na alweer 5 - 6 leden verwijderd te hebben uit de worm was ikzelf alweer aan de beurt.
Mensen als je jezelf inschrijft voor de worm en je bent aan de beurt.
Maar er tijd voor! Of we gaan moeten ingrijpen en de mensen die zich inschrijven en niet komen opdagen gewoon niet meer toelaten tot de worm. Een simpele PM is genoeg om ons te laten weten dat je niet kan en dat je verwijderd of verschoven wil worden.
Joel - 06/09/2006 20:32 (laatste wijziging 06/09/2006 20:32)
Eigenaar
Er zijn al twee mensen achter elkaar die geen tijd hebben of het niet kunnen.. Ik moet dringend een oplossing vinden voor dit probleem, ik vind wel wat
@ mothzone: ik weet niet hoelang ze op voorhand al wisten dat ze niet konden. Maar als je het al even weet is een mail sturen maar een kleine moeite he;)
welja vermits er toch geen soepele continuiteit inzit zou je het zo kunnen doen. De worm blijft locked tot er iemand op een knop klikt en hiermee aangeeft dat hij er meteen aan begint en dus zo te kennen geeft er mee bezig te zijn en een deel te zullen afwerken in een spanne van2 dagen max ofzo ? Op die manier heb je geen wachtlijst meer. Voordeel hierbij is dan ook dat iemand vooraf kan kijken of de overgang niet te moeilijk is voor hem/haar.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.