En als we nou eens een soort scroll-webpagina worm maken dat idereen een stukje webpagina maakt en dat je zo naar beneden gaan al moet je de plaatjes en html, php ofzow wel op je eigen webruimte zetten en geen gastenboeken maken door uitrekking ozow^^
ik vind het mooi gedaan, behalve die pixelstretch onderaan, aangezien het 1 lange lijn is en verder een lambo erop is gekwakt, persoonlijk zou ik hem wel toelaten, maar de overgang kon een stuk beter vind ik
als je gaat stemmen en je maakt een beslissing op het aantal stemmen is het anders als met 2 man zeggen JA of NEE, we wisten het niet zeker dus laten we ervoor stemmen zo moeilijk kan het toch niet zijn of wel?
Zoals ik reeds zei tegen Ontani vond ik hem niet zo goed maar aan de andere kant is er ook al de hele tijd geen bijdrage geweest. Daarom dus dat jullie mogen beslissen, anders is het toch onze schuld als we iets afkeuren.
Er word teveel gezeurd over wat ergens staat, al staat het er niet duidelijk (vind ik wel maar sommigen hier hebben een steuntje nodig:p ) Iedereen hier snapt best wat ze bedoelen dus doe niet zo stom
Ik kan er niet tegen als anderen ruzie maken:'( ^^
Jim - 25/04/2006 20:15 (laatste wijziging 25/04/2006 20:23)
Lid
Citaat:
als jullie (Murfy/Ontani) NEE stemmen, wat heeft het dan voor zin om te stemmen ?
en dat wil zeggen dat ze vetorecht hebben...? lijkt mij niet echt
waarom niet: overgang vind ik niet echt top (onderaan kon dat toch beter, net als mijn Nspiration met gewoon dat sliertje achteraan door die pixelstretch)
Het is te basic.