Gelukkig maar, anders hebben we er niet veel aan als we je opdelen in pizza-slices hé
^^
Ontopic.
Kunnen niet de mensen die langer dan 5 dagen niet online zijn geweest uit de worm worden gegooid.
Als ze een pm hebben gestuurd dat ze niet kunnen dan ook (dat deden jullie toch al:D).
Want zo schiet het niet op als er eens in de 2 weken iets ingezonden word.
Sommigen wachten gewoon een maand voordat ze iets kunnen inzenden en dat is wel erg lang.
Ontopic.
Kunnen niet de mensen die langer dan 5 dagen niet online zijn geweest uit de worm worden gegooid.
Als ze een pm hebben gestuurd dat ze niet kunnen dan ook (dat deden jullie toch al).
Want zo schiet het niet op als er eens in de 2 weken iets ingezonden word.
Sommigen wachten gewoon een maand voordat ze iets kunnen inzenden en dat is wel erg lang.
Dude.. 5 dagen is niet heel veel.. dus laat het nou maar lekker aan de admins over..
Die tekst 'Spam 4 all' kun je niet spiegelen. Ja kan wel maar dat ziet er niet uit. Wel leuk gemaakt maar jammer dat de achtergrond wit is.
Daar mocht ook wel iets mee gedaan worden .
mja als de volgende gewoon de afbeelding van humor vraagt zoals hij van GTW heeft gedaan komt da wel goed.
Ik heb de afbeelding niet aan GTW gevraagd hoor. Het was gewoon heel wat knip en plakwerk om die brief te vervolledigen. Maar aan je opmerking zie ik dat het me goed gelukt is
Ps. Wel leuk dat ik een afbeelding kan toevoegen aan de worm, en dat op mijn verjaardag
whiej, is goedgekeurd denk ik
is misschien een beetje kaal maar al bij al niet zo slecht denk ik
die voetbal verwijst dus naar het WK dat voor de deur staat
wat Xfader zegt..
Ook werd mij bij de vorige worm verweten dat ik mijn eigennaam in een worm deel had gezet.. En dat heeft furax nu ook gedaan, was dat neit verboden?