Ik heette eerst QuickTimer, die naam kwam ineens in me op toen ik ene Call of Duty nickname moest kiezen. Toen noemde iedereen me Quick en toen heb ik er zelf maar Quicky van gemaakt....
Het klinkt ook wel leuk op TS, iedereen Quicky! Quicky!
barry - 28/10/2004 20:03 (laatste wijziging 28/10/2004 20:05)
PHP interesse
Ik heet Barry
Mijn koosnaampje is "Drone", welke ik had bedacht voor Q3 online en ik uit starcraft (spelletje) heb geripped... maar die gebruik ik alleen nog maar als artiestennaam (muziek(trance(hardhouse)etc...))
maar goed hier heet ik gewoon barry ;)
Mijn nickname is in de openingspost al besproken
Ik dacht kan ik eindelijk dennis nemen, heeft Dennis Lexis hem al genomen. Toen maar Dennisvb genomen.
heb hem vooor de grap ook nog eens 10 minuten tuintafel (naar aanleiding interview tuinstoel) genoemd
Misschien wil ik ooit een andere naam, want Dennisvb vind ik vreemd....
Squirrel >> engels voor eekhoorn, zoals de meeste wel zullen weten waarom? Al ooit een ander beestje zo goed zien springen/zweven? Net een paracommando!!
Hier en daar ook "anaconda" >> één v/d bekendste slangen....
soms ook "altaica" >> vertaling voor siberische tijger
Cy = van Cybot, robotje die ik in de winkel en op TV wel eens zag
wood = van een stereo van het merk kenwood die ik had, dusja toen had ik ze gemenkt en kreeg ik dit
shame shame lol
Ik weet dat Proximus ook een belgische telekom provider is maar ik heb mijn nickname ontleent aan een satteliet die zo'n 6 jaar geleden de lucht in werd geschoten.
Goh waar zou mijn naam toch vandaan komen? 't Was eerst DangerRW, Dukk0 en dan nu Tuinstoel. Bij Online Gamen heet ik TuinstoelNL ter herkenning en soms ff TNL (korter). Dus als iemand mijn naam tegen komt op het spel XIII zeg het me dan maar even ;)
de mijne is niet wat je zou denken
op de eerste dag van school noemde er mij iemand zo, omdat hij 'zogezegt' mijn nam niet verstond 8-)
maar toch.. dankzij hem heb ik nu een nick.
ps: ik drink wel graag ne keer een bierke ze
gameplazaacom komt van gameplazaa.com ik wist ff niks te verzinnen de site stelt niet veel voor, maar ben er nog mee bezig. ik heet hier gameplazaa omdat com er niet achter kon.
NCube, tja het hoort N-Cube te zijn, maar dat laat ie weer niet toe hier Vind ik gewoon schandalig natuurlijk, want ik zou zo mijn echte naam (Bart-Jan) geen eens kunnen gebruiken.
Maarja, ik heb N-Cube zo'n 5 jaar geleden bedacht, toen ik voor het eerst ging online-gamen en ik een nickname moest invullen. Ik ben nog al een Nintendo fan en toendertijd was het net bekent geworden dat nieuwste console van Nintendo StarCube zou gaan heten, wat ze een paar maandjes later weer hadden veranderd naar GameCube, maar who gives a f*ck ;-)
mijn 'volledige' nick zou moeten zijn: {P2}[VCPD]Itsme-HcK (stom-genegeerd-streepje!), en waar t vandaan komt? Ik weet t niet... kwam opeens in me op!
Die HcK staat eig. voor HacK (naar een msn-groep )