Mijn allereerste brouwsel staat ook nog online (wonder boven wonder, heb deze net gevonden...Een gevoel van schaamte gaat door me heen...Maar hé, iedereen heeft ooit met iets begonnen hé. Dit is ondertussen een dikke 6 jaar geleden)
vinTage edit: het is al ZO lang geleden dat je ondertussen dement bent geworden...en de link vergeet te geven
@vinTage
dat rollover script had ik niet zelf gemaakt maar dat kwam van www.leejoo.nl ik had um alleen aangepast.
[offtopic]
er staan trouwens wel maps op die site die ik zelf gemaakt had (toen was ik nog een jaar of 13 ) was wel leuk. het is ook wel ... zien btw. ik heb De_river, De_lighthouse, Jm_nife (hoe dyslecties geschreven :S) en "Nog Naamloos" gemaakt. vooral die laatste werd heel mooi
[/offtopic]
wat is marginaalste....zal wel belgisch zijn ofzo:p
of ik ben een slechte nederlander haha
HAAAHAAAAHAAA IK LACH ME KAPOT!
Niet dus. Belgisch bestaat niet, waar jullie dat ook halen.. als je doelt op het Nederlands in België heet dat Vlaams aangezien men enkel in Vlaanderen Nederlands spreekt? Maar ik verwacht geen betere woordenschat van iemand die niet weet wat "marginaal" betekent en dan nog zo idioot is om dat hier te posten ipv het te gaan opzoeken...