Deze is toegevoegd mathias...spijtig dat er niets is waardat er verder uit gegaan wordt, het is weer een apart deeltje. (filmdeel hé..)
Het is trouwens "Let's" en niet "Lets".
Voor de rest ietswat eenvoudig, door de pixelstretch, en een bestaande afbeelding gebruikt... Ook lijken me de proporties van die afbeelding niet normaal, kan het zijn dat die verticaal uitgerekt is?
Murfy heeft deze goed gekeurd ik ben de hele namiddag aan't voetballen geweest. ik vind em ook niet 100% geslaagd, want het was zeker geen afbeelding die toepasbaar was voor een pixelstretch, ik heb veel moeite gedaan om de pattern op het blauwe gedeelte (wat waarschijnlijk 95% van de kijkers niet gezien heeft) verder te zetten zoals pieterc dat had gedaan, en jij lost het op met een simpele pixelstretch.
Ook der overgang naar de achtergrond van the gladiator is, om het met vriendlijke woorden uit te drukken, schandalig.
Ik hoop da de volgende er iets nuttigs mee kan aanvangen
Dan had je toen je je ervoor aanmeldde moeten bedenken dat je het misschien niet wilde. En met eenPM naar de " grote" bazen hier kon je je geloof ik afmelden
ik vind dat als je status nog nieuw lid is, je nog niet mag aanmelden voor de worm. Je ziet nu heel vaak nieuwe leden, die zich aanmelden en die dan opeens weer met de noorderzon vertrekken. Of zoiets dat je pas kan aanmelden als je al meer dan 50 dagen een actief lid bent.
Iets dergelijks zou nog mogelijk zijn, enkel niet op status, Er zijn genoeg mensen die hier al van 2004 geregistreerd zijn maar niet veel op't forum, in de script of in de tutorials posten en daardoor nog de status Nieuw Lid hebben.
Over het afmelden, als je nog niet de moeite kan doen om effe een PM te sturen naar mij of naar Murfy dan moet je er maar mee leren leven dat je opeens verwijderd wordt uit de Worm. Wij blijven niet geduldig wachten op een inzending.
Ik ben het eens met Ontani over het afmelden. Hoe groot is die moeite nou.
Maar met diie status. Ik ben volgens mij als ik de mooie status die ik nu heb niet had gehad, ook nog gewoon een nieuw lid.
Wanneer krijg je een andere status als nieuw lid dan
Ik heb het niet over moeite doen, ik heb het over tijd.. Als ze geen moeite doen kan je een dag of meer wachten tot je beseft dat ie niks zal insturen..
Zo dan, die van mij is gepost, eigenlijk had ik hem gisteren al af, maar ik was vergeten dat het 440x600 moet, ik had eerst 440x450. Misschien een tip. Ik hoop dat ie in de smaak valt.