goedgekeurd, vond em zo slecht nog niet, dat je geen inspiratie hebt vind ik nog nie zo erg dan dat je een schandaal van een worm zou insturen, de overgang is goed behalve 1 bolletje is toch iets mis mee... ik had verwacht dat je wel iets met dat lichtblauw zou gedaan hebben maar dat is dus niet het geval, werk voor de volgende dan.
Nu ik hem zo zie, zie ik pas m'n fouten En had eerst nog iets met het lichtblauw gedaan maar kon er niks beters van maken, dus heb ik er dit maar van gemaakt
als je worm klaar is moet je altijd de vorige inzending der even naast plaatsen, ik krijg zo ongelofelijk veel schandalen binnen dit dit zelfs niet gedaan hebben en waarvan dan de overgang totaal niet klopt
[edit]Laat maar zitten, kben al bezig met de clone stamp tool en de healing brush. Zo heb ik de afbeelding toch kunnen maken zonder al te veel hulp.[/edit]
Let op: je moet vooraf aan plaats reserveren in de worm. Je wordt dan gewaarschuwd als jouw voorganger zijn deel ingestuurd heeft, zodat jij aan de slag kan gaan.
@Realtec, als je het bericht goed leest zie je het?:s
Citaat:
Let op: je moet vooraf aan plaats reserveren in de worm. Je wordt dan gewaarschuwd als jouw voorganger zijn deel ingestuurd heeft, zodat jij aan de slag kan gaan.
En terecht, het is toch maar dom als je in die lijst staat en gewoon anderen laat wachten.
Als je het niet kan, moet je je niet inschrijven. Gelukkig zal Ontani idd wel een toevoeging doen. Kben toch nieuwsgierig hoor.