PHP expert |
|
Citaat: ik wordt egt zo scheit ziek van die al die mogolen die zich maar inschrijven maar egt helemaal nix posten. egt zo ontzettend zielig.
Gelukkig ben ik bijna aan de beurt,
ThAlmighty
Fijn dat je er zo over denkt... vrij ironisch daar je dit zelf al eens hebt gedaan.
Zou je nu aub gewoon willen accepteren dat ik vriendelijk verzoek er mee te stoppen met je naam onder je bericht te zetten (en dat geld ook voor alle andere leden). Het is irritant en je bent echt niet de eerste die ik hierover aanspreek. Dacht je echt dat ik extra aandacht aan jou ga besteden?
Citaat: Beetje geïriteerd Nemesiskoen? Voel je je op je plaats gezet en begin je daarom maar andere dingen van mij aftezeiken? Krijg je geen gelijk?
Ik denk dat jij geïrriteerd bent omdat je inzending niet is geaccepteerd. En ik ben geïrriteerd omdat je zinnen niet echt deftig in elkaar zitten en hypocritisch gedragen.
Je maakt van een mug een olifant.
Kan dit topic 'on topic' blijven. Ook al is het 'ontspanning', anders gaat deze zooi hier dicht.
Mocht er iemand nog problemen hebben met voorafgaande nutteloze discussie, gelieve dit via 'pm' te regelen want zo valt er echt geen structuur meer te onderschijden in dit topic... |