Gerechtigheid my foot, iemand zijn mening is niet die van een ander. Als ze alles moeten verwijderen wat persoon X niet mooi vindt kan het heel goed zijn dat er straks maar 1 of 2 afbeeldingen in de worm zitten... Dus laat Ontani/Murfy nu maar beslissen wat mooi is, kom achteraf gerust zeiken maar veel gaat het niet uitmaken...
Ik denk dat mijn deel afgekeurt word
Ik heb het nogal druk met school dus niet veel tijd om te maken
Sorry hoor, maar ik vindt het een slap argument. Het zou kunnen dat je weinig tijd voor school hebt, en zet je hiet hier neer? Anders wacht je tot zaterdagavond met posten.. Maar met rotzooi help je de mooiheid van de worm niet omhoog!
Inderdaad afgekeurd: de overgang was veeeeel te rechtlijning (normaal kan je de overgang niet zien in het adminpaneel, moet je de afbeeldingen al gaan selecteren om het echt te zien, bij jou zag je gwn waar het pattern (of wat dan ook) van de vorige stopte... + dat hij inhoudelijk toch ook niet erg sterk was
Geen pattern... hoe kom je daar nou weer bij? Clone Stamp...
Citaat:
Sorry hoor, maar ik vindt het een slap argument. Het zou kunnen dat je weinig tijd voor school hebt, en zet je hiet hier neer? Anders wacht je tot zaterdagavond met posten.. Maar met rotzooi help je de mooiheid van de worm niet omhoog!
zit je ergens mee nemesiskoen? Je begint verbanden te leggen die er niet zijn, en wat je boodschap is....
Hou maar is een poll vraag daarover, we zullen zien
http://vdploeg.fol.nl/alle2.gif , klopt, hij loopt voor geen meter over, maar de rest van de inzending is toch goed? BTW: Ik heb hem geconverteerd dus is hij niet goeie kwaliteit
Je zei dat die Eend er totaal niet in thuis hoorde wegens een foutje in de overgang, die konden we natuurlijk niemeer wissen omdat er op verder gebouwd was, maar nu dus wel!
helemaal niets, ik vindt hem alleen, mijn persoonlijke mening, oerlelijk. Allesbehalve mijn smaak, maar dat vindt ik persoonlijk. Dus trek je er maar niet al te veel van aan. :D:D
omg, kunnen jullie nu eens stoppen met zagen of ga ergens anders spelen. Als je wilt dat jou inzending altijd gekeurd wordt en het gaat zoals jij het wil neem dan een voorbeeld aan Ontani en maak een worm op jezelf en laat niemand meedoen.
En je bericht altijd ondertekenen met je naam is behoorlijk irritant. Waarom denk je dat je naam bovenaan je bericht wordt gepost?
@Nemesiskoen
Beetje geïriteerd Nemesiskoen? Voel je je op je plaats gezet en begin je daarom maar andere dingen van mij aftezeiken? Krijg je geen gelijk?
Omdat het dan lijkt of je je heel wat voelt, en je naam duidelijk moet zijn voor iedereen. Terwijl je naam gewoon boven je forumbericht staat geschreven. DIT IS AL DUIDELIJK GENOEG