@simon, zorg dat je in de crew komt zodat je de volgende delen van de worm zelf kan beoorden, maar aangezien je niet in de crew zit/komt moet je het maar gewoon eens zijn met de crew. het kan zijn dat je het persoonlijk niet mooi vind oid maar ga niet zo zeuren want er is toch niks dat je kan doen (en anders spam de inboxes vol )
maar nee, zo bedoel ik het niet, ieder heeft z'n eigen visie, ik vind die van janeiro nogal rommelig oid, ik vind die anubis dan beter, dat is mijn visie, en Ontani, jij mag een andere hebben, maar als ik de mijne niet mag zeggen...
Ontani,
Ten eerste zijn we hier allemaal om van elkaar te leren.
Met iemands deelname te gaan bekijken als "zooi" en dit dan nog als admin vind ik beneden alle peil hoor, en dan nog een beetje gaan dreigen met als ik het hier niet te zeggen mag hebben kunnen jullie mijn kloten kussen!!!
Sorry hoor maar vind dit beneden alle peil voor een admin
Jullie moeten ook eens begrijpen dat het enorm op de zenuwen werkt als er 20 man zegt dat de inzending van Anubis niet goed is, als dan nog 20 man zegt dat Anubis z'n inzending beter is, en dan nog 20 man zich inschrijft en niks instuurt.
Verwacht je nu echt dat we met IEDEREEN akkoord kunnen gaan? En als iedereen dan van zijn neus begint te maken als je dan kiest, zou ik identiek hetzelfde reageren.
Dat begrijp ik volkomen Murfy, zeker en vast.
Als je admin wordt zijn dit de voor en nadelen ook die je er bij neemt.
Maar probeer de mensen die hun best een beetje proberen te doen en een beetje te leren van andere die wat meer ervaring hebben zeker niet af te breken.
Ik zelf vind het niet erg dat er iemand anders werk verkozen wordt hoor, maar doe dit op een respectvolle manier en duw geen mensen in de grond.
Mensen dit heeft zo geen zin. Afgekeurd is afgekeurd, goedgekeurd is goedgekeurd, Smaken verschillen. Ik vind de worm tot nu toe goed.
Het heeft toch geen enkele nut om hierover te gaan ruziën (of hoe je het wilt noemen). Doe gewoon relaxt. Er zijn echt nog wel kansen hierna alleen je moet weer effe wachten. Als ik van mijn inzicht uit ga denk ik dat Ontani echt wel weet wat hij doet. Ik vond de overloop van Anubis niet echt mooi eerlijk gezegd. Dan heb ik het niet om de rest maar het belangrijkste is de overloop. Zoniet dan hebben we een zooitje op die worm pagina. Dus zorg voor een goede overloop en kijk dan pas naar de rest.
Dus ga niet niet klagen/zeuren. De crew weet echt wel wat hij doet.
weet ge wa manneke, we zullen u voortaan laten kiezen. Gij moogt vanaf nu alle inzendingen keuren, gij krijgt alle private message in verband met de worm, en jij mag mensen uit de lijst verwijderen als ze niet op tijd een inzending insturen.
Denk eraan, je Private Messagebox kan maar 50 berichten aan, dus zorg ervoor dat je om de 2 dagen je ding leegmaakt!
zit toch gvd niet zo te zagen... 't is trouwens een zij.
wat zou je niets met die overgang kunnen doen, als je eens een beetje moeite zou doen dan kwam al eens ergens. Man man wa ne zondag
krijg ik ook nog te horen wrm, of is het de dagelijkse gang van zaken dat jullie je als suprieuren gedragen waarmee je toch niet in contact kan komen en waar ook geen fatsoenlijke reden komt?
Maarreuh, ik heb de indruk dat in dit topic enkel ruzie gemaakt wordt, dus mijn cursor gaat straks onopvallend richting het slot-icoontje bewegen. Bij afkeuring zullen we wel een PM sturen naar de persoon zelf.