sorry hoor, maar dit ziet er niet uit. Ik kom maar op weinig plekken zeggen dat de (complete) worm mooi is. Een worm wordt gelijk mooier als je lijnen doorlaat lopen.
ik heb daarnet een aanvraag ingediend
zal niet makkelijk worden om op die worm verder te bouwen
kan iemand eens zegen hoe het precies in zen werk gaat?
krijg je het vorige deel om te downloaden, kwestie van de overgang beter te inschatten of is het gewoon zo van: een formaat van zoveel op zoveel en je ziet het resultaat pas na de toevoeging?
't tweede de meeste schrijven zich in en laten niets van zich horen, sommige zijn nog zo vriendelijk om even een berichtje te doen dat ze geen tijd hebben. zoals finduilas 5 seconden geleden doet
Omdat ik er graag aan wil meewerken, en omdat ik het ook goed wil doen, vraag ik het eerst. Heb al een beetje rondgekeken, maar nog geen antwoord op mijn vraag gevonden. Als je gewoon zelf van 0 begint zonder het vorige deel, kan ik er nu ook al aan beginnen snap je?
Je snapt het duidelijk niet
Je moet wachten tot het aan jou is, je staat nu dus in de wachtrij (die lijst kan je zien op de worm-pagina). Wanneer het aan jou is krijg je een PM. Dan sla je gewoon het laatste deel op, plak je dat in Photoshop, je verdubbelt de breedte en naait er dus een even breed stuk netjes aan met een geile overgang, en het aangenaaide stuk sla je dan apart op en stuur je in.
okeeeeej, ik dacht dat dat alle mensen waren die al een stukje hadden ingestuurd omg domme ik
Kee nu snap ik het, was al bezig met een vervolg te maken
nog even geduld dus
De Sitemasters worm is een project waarbij het de bedoeling is verder te bouwen op de creatie van een ander persoon. Ontani startte deze worm met een eerste afbeelding, en andere leden bouwden (en bouwen nog steeds) stukken die hierop aansluiten.
Misschien al op de index van de worm gekeken? Staat gewoon uitgelegd wat de bedoeling is...
Het schiet niet op:D.
Het lukt steeds niet om erbij te komen.
Die overgang Anubis69 is idd niet echt mooi. Vooral het stuk van dat rode ding (hoe je het wilt noemen (worst ofzo:p)).
Die is helemaal gedraait. Derest gaat wel. Wat wel leuk bedacht is dat dat rode geval in zo'n vierkant loopt met een gat erin.