euhm als ik eerlijk mag zijn vindt ik de overgave van Joel/Infinity niet echt mooi,het idee slaat opeens om van licht naar donker,die omschakeling vindt ik niet bepaald mooi. Ieder zijn eigen smaak he;-)
Daarnet heb ik bij het overzetten van de stukken in het nieuwe systeem de userid van joel met die van infinity verwisseld, en volgens webstab is dat grappig.
Grappig != Lachen.
Sorry, dat was een plaatselijk dialectje. Met grappig bedoelde ik niet dat ik strijk lag.
---
De designs die rechts staan, is dat hetzelfde als vroeger, maar dan met een limiet?
Edit: gelezen in nieuwsartikel
Ik vond het oude systeem toch beter :L
Dan wist je tenminste wanneer je moest. Nu kan het zijn dat je een half jaar moet wachten voordat je aan de beurt bent.
[I][B]Murfy[/B] schreef op 11 Januari 2006 - 16:00[/I]
Nee. Je krijgt een PM als de vorige verwerkt is, en dan neem je je tijd om het design te maken. Niet overdrijven, Ontani en ik houden dat in het oog, dus 48 uur gaat ook niet door. Dan verwijderen we je gewoon uit de lijst. Als je ziet dat je je deel niet kan maken, PM dan TIJDIG Ontani of mij.
Als nu iemand aan de beurt is, en na een uurtje ofzo is hij klaar, kan hij hem posten.
Als die dan geplaatst/afgewezen word (als iemand vd crew online is), kan de volgende meteen beginnen, en hoeft hij niet een dag te wachten.
jah, nu gaat het tenminste echt vooruit, de laatste 3 inzendingen waren in 2 dagen (tenmiste dacht ik ) en eerder was het altijd 3 inzedingen in 4 weken
jammer dat ontani de overgang zelf al is begonnen.. want nu heb je als nog het effect van een te korte overgang.. imho
maar ik zal waarschijnlijk wel weer naar mn kop krijgen geschreeuwd dat ik zeik
Uhu, ik zelf zie ook liever lijnen doorheen de gehele worm. Nu zijn het allemaal aparte plaatjes die op elkaar aansluiten, maar er is geen 'doorlopend' element