Als je host geen ASP ondersteunt kun jij rechten geven zoveel als je wilt maar zal het nooit gaan werken.
Dus zorg eerst maar eens te weten te komen of je host wel of niet ASP ondersteunt.
Apache::ASPMOD is natuurlijk ook een mogelijkheid, lowbudget linux hosters durven deze nogal eens te installeren om ook asp-ondersteuning te kunnen bieden.
Kan trouwens ook aan de mime types liggen als de host WEL asp ondersteund, dus even controleren of .asp door IIS od afgehandeld wordt...
Fouten tegen -d, -t en -dt vind ik persoonlijk ook verschrikkelijk irritant. Contaminaties daarentegen kunnen voor mij nog wel door de beugel, zolang ze niet belachelijk klinken. Verexcuseer me hiervoor
Ik vind het altijd heel grappig dat mierenneukers het zelf niet kunnen laten om (kleine stomme) foutjes te maken. Ik maak ze zelf ook maar ik stel me tenminste niet aan:-)
Citaat:
Contaminaties daarentegen kunnen voor mij nog wel door de beugel, zolang ze niet belachelijk klinken. Verexcuseer me hiervoor
Het zou nogal héél erg zijn als je dat wel deed. Want er zit er namelijk eentje in die quote
Als je die 'verexcuseer' bedoelt: dat woord heb ik met opzet ertussen gezet én het is een contaminatie die ik persoonlijk dom vind klinken, maar toch is het een veelgemaakte fout.
verexcuseren, duur kosten, zwaar wegen, optelefoneren, ... en ga zo maar door
Ik vind het vooral leuk als je daar andere mensen, die daar helemaal niet op letten of er steevast van overtuigd zijn dat het juist is, op kan betrappen (en er dan ook op wijzen... )
Oep, oep, it's the sound of the taalpolice! (sry, dat laatste kwam gwn ff in mij op )
Zwaar wegen is dus eentje dat ik zelf ook wel eens gebruik omdat het gewoon niet slecht klinkt, de andere daarentegen. Ook germanismen, gallicismen en anglicismen (= barbarismen) zijn altijd mooi.
Gelukkig is dit niet het vandale forum, dus ik kan bij deze zeggen dat ik graag zou zien dat dat soort reacties hier niet terecht komen. Verder vind ik off-topic gaan nooit echt erg, maar hier gaat het inderdaad wel erg ver.
Ik wens MiST en vage dus veel plezier met het zenden van private messages over en weer. De rest wens ik veel plezier met het on-topic reageren.