Er is een wedstrijd op men school voor de schoowebsite! Maar ik wil dat natuurlijk winne maar men kennisen van Photoshop zijn niet zo groot dus vraag ik of iemand een aantal ned talige site's weet waar ik veel info kan vind ivm een aantal goeie tecnieken! Ik ben beter is het scripten dan lay's maken! Maar er valt 250 € te winne!
Hmm die good tutorials!! Daar staat wat op! Maar ik zou eerst gw een aantal bassisen weten vb wat welke tool doet! ik heb zelf ook al wat gexperimenteerd en jah! Soms geeft die zo fouten dus jah! Kwil graag wete wat welke tool allemaal doet!
hmm weet ik ook wel! Dat het niet op 1 2 3 gaat maar de wedstrijd is nog niet van start gegaan we hebben vadaag gewoon de aankondiging gehad! niet dat de strijd open is! ik wil flash fireworks en photoshop gebruiken! Flash kan ik wel wat van en fireworks ook juist ps niet!:cool:
tuts, je weet wat, tuts, je weet iets meer, dat duurt idd wel ff, ik kon na 2 maand wel een redelijke site maken.., mja, die was ook nog niet echt geweldig..:s
Ja had ik ook, in het begin kon ik ook helemaal nix van photoshop.. ik wist niet eens wat alles deed, na een maand (ongeveer) kwam ik er pas achter en kon ik nog net een fatsoenlijke site maken (nu kan ik het wel beter ;)) maar ze hebben gelijk, photoshop leer je niet zo snel
Kortom; ik zou die site maar eens gaan bekijken....:D. Ik denk dat ik de basis ook in een tutorialvorm ga maken...als ik photoshop ooit aan de praat krijg....
Cowbeast, zit jij op Don Bosco in Sint Denijs Westrem?? Want ik zit daar ook, daar is er ook een wedstrijd om een layout te maken en ook 250euro aan computeronderdelen te winnen ....
Haha lol idd ik zit oowk op dbti sit-denijs westerem
Toevallig Wel jaar zit je?
[EDIT] Vervoledig je profiel eens even! Kan niks over jou teweten komen zelf geen naam of zo!
haha lol ik zit oowk in het derde jaar! maar in 3TEE electriciteit electronica! Doe jij ook mee met dei wedstrijd? Zit jij bij arixs micheal in de klas?