Hallo mensen.
Ik zoek nog een designer voor http://rickyb.thijma.nl/ [geblokt] [was tot 3 juni 2005]want het is allemaal niet echt mooi. Je krijgt natuurlijk een adminplaats.
Citaat:
wat ik van je verwacht:
* dat je wat moois van me site maakt.
* dat je goed met photoshop en evt. flash op kan schieten.
* dat je goede tutorials maakt over photoshop en eventueel flash.
* dat je min. 1,5 uur per dag online bent als er min. 50 leden zijn.
* dat je vaak mensen helpt in het forum.
* dat als ik wat van je vraag bijv. nieuwe header maken dat je het wel sirieus neemt.
* dat je zelf wel geintereseerd bent anders heb ik nix aan je.
* je mag bijv. ook wedstrijden organiseren en een beetje mee bepalen over mijn site.
wat ik van je verwacht:
* dat je wat moois van me site maakt. Zeker zal ikd at doen
* dat je goed met photoshop en evt. flash op kan schieten. photoshop wel, Flash een beetje
* dat je goede tutorials maakt over photoshop en eventueel flash. Zelfde als vorige
* dat je min. 1,5 uur per dag online bent als er min. 50 leden zijn. ik ben de hele dag online:P
* dat je vaak mensen helpt in het forum.Zal ik ook wel doen
* dat als ik wat van je vraag bijv. nieuwe header maken dat je het wel sirieus neemt. Ik neem alles serieus:P
P.S. Kan ik een banner op de site krijgen? van jouw site naar mijn site..
Ik wil wel is wat van je zien burdy
dan zien we wel verder.
van jou weet ik in ieder geval dat geintereseerd bent.
' " " " dat je de hele dag online bent.
" " " " dat je mensen helpt.
nou moet ik nog een dingetje van jou zien om zeker te weten dat je er wat van maakt.
Ik hoop ook dat we eenbeetje dezelfde style en smaak hebben.
edit @ burdy92
zou je mischien een mooie bijpassende header voor me kunnen maken om te kijken of je er wat moois van maakt?
jou ken ik nou al een dag en als iets niet goed zit met het scripten, kan ik doen ook bij jou terecht?
die site's van jou zijn "strak" als je begrijpt wat ik bedoel. dat moet bij die van mij iets minder
1. It's all the webmaster needs - Het is alles dat de webmaster nodig heeft
2. It's all the webmasters need - Het is alles dat webmasters nodig hebben
3. It's all the webmaster's need - Het is allemaal het (nodighebben|verlangen) van de webmaster
Maar je vraagt wel erg veel. Doe je zelf ook nog wat aan de site?
je zoekt geen desinger maar meer gewoon iemand die moderator of mede-admin is. Je eist van alles, en wat krijgt zoiemand nou ervoor terug...? mede admin van een site die toch niks wordt...
Vraag je zelf eens af of het een goed idee is, kijk iemand kan wel 1,5 uur per dag online zijn en van alles voor jou doen, maar als de site niks wordt is dat zonde.
voor goede webmaster community zou ik ook een goed domein kopen ;)
@ whizzer.
je heb wel een beetje gelijk.
ik zoek een designer die ook een admin is. hij krijgt een plek onder mij omdat ik de kosten moet betalen. En ik ga idd een goed domein kopen.
wat ie er voor terug krijgt? LOL en PRET.
mischien steekt hij er nog wat van op.
@os8: kapsones of genoeg geld?
lees is mijn berichtje.
weet je wat eht wel is? iemand die gratis voor je werkt kun je meestal neit superveel van verw8en want als hij/zij ervoor betaald krijgt heeft hij/zij er tenminste iets aan om het dan darvoor te kunnen doen,..
Njah... ik doe ook iets in vergelijking met dit, voor psarts.be...:)
Maar...
1.kareljan heeft (al is het mss een klein verschil) meer vaardigheden in ps dan rickyB in webmasters...
2.we zitten in een team, want WebbieXL script ook mee vanaf augustus:)
3.We zijn van plan het zaakje door te zetten... en we hebben beide evenveel recht...
Deze 3 dingen zie ik in jouw situatie nou absoluut niet terugkomen:p
Dat vind ik toch wel het minimum:D
edit:
Met zelf maken bedoel je dus weer het php en php/mysql forum vol te spammen:p
@ Burdy92: Klopt, maar jij wou het best doen zie je, dus nu zeg je zelf dat RickyB niet super veel van je hoeft te verwachten.
Ik denk zelf ook, waarom gaat iemand naar de webmaster community van RickyB, als er zat andere zijn waar meer leden zijn... en dus veel meer te leren valt.
jawel, hij kan wel wat verw8en maar vande meewsten die dit gaan doen niet veel.. ik weet ook nog neit zker of ik dit ga doen maar het is wel beter voor mijn vaardigheden wat rickyB al zei..
Misschien zou je bij een andere kleine webmaster community moderator mogen werden, en zo wat ervaring op doen, kan wel handig zijn. Bijvoorbeeld op sitemasters.be als je veel online bent en veel posts doet vragen ze je misschien wel.
ja hoor. ze moeten mij ook echt hebben. ik stel meer vragen als dat ik beantwoord. bovendien hebben ze me niet nodig, want ik kan nix meer as hun kunnen.
maar mijn besluit staat vast. ik ga door met mijn site.;-)
ja dus? het was een test account tot maandag. dus ik heb nog geluk gehad, want het was langer. het is al maandag.
ik heb hem dus een paar uurtjes langer mogen gebruiken.^^