HTML interesse |
|
Hallo,
Ik heb meerdere websites in photoshop gemaakt, gesliced enzo, nooit problemen gehad, maar nu ineens kan ik mijn PSD's niet meer bewerken.
Het volgende geeft photoshop zelf aan als ik een PSD open en vervolgens met een kwast ofzo erop klik:
Citaat: Could not use the move tool because it does not work with 16 bit per channel images. (Convert image to 8 bit per channel to edit)
In de balk met de layers geeft hij aan dat het hele bestand uit één layer bestaat die background heet, met een slotje erop.
Ik heb het programma een paar weken niet meer gebruikt, en ik heb er zeker niet in de instellingen zitten rommelen.
---
Als ik de PSD in imageready open zegt hij:
Citaat: Could not read Adobe ImageReady specific data because the slices were in an
unsupported format.
En daarna:
Citaat: This 16 bit image has been converted to 8 bit, some color shifting may occur.
Als ik de afbeelding in photoshop converteer naar de gevraagde 8 bit, kan ik het plaatje bewerken, maar mijn layers ben ik kwijt!!!!
help? alvast bedankt!
-----
edit: hij doet het bij een heel aantal, maar er zijn ook een aantal PSD's waarbij ik de oude layers wel kan bewerken. Toch zijn ze allemaal met hetzelfde programma gemaakt. Mijn laptop is nooit geformatteerd ofzo.
|