Jah als je een goed idee heb dan zouk die eerst mooi uit tekenen en dan proberen te maken in photoshop (ik vind het zelf heel moeilijk).
En al heb je een site over honden dan maak je een hond bijvoorbeeld.
Voor inspiratie kun je kijken op site's die logo's aanbieden bijvoorbeeld templatebox. Leuke vorm en zoek daarbij een mooie lettertype. Meestal ziet dat er al leuk uit!
hoe ik begin is meestal een gedacht en tekenen uhu
je kan ook met 'geluk' of anders gezegt 'toeval' een logo ontwerpen:
je selecteerd gewoon een gebied met pieken en zo in vult het met zwart en dan doe je filter-> disort-> twirl
heb eens geprobeerd , maar duurd lang eer je een fatsoenlijk uitzient logo hebt en kvind het niet zo'n goede manier
zelf vinduk bedenken en tekenen het beste, je moet eens gewoon wat kribbelen en dan eens zien of er geen mooie figuurtjes zijn die je mooi zou vinden als logo, hebk eens geprobeerd en vond iets
dit is hoe ik het doe: (logo's ontwerpen, niet datgene waar jij aan denkt!)
'k heb hier CD-rom liggen die ik eens kocht op een rommelmarkt met zo'n 10.000 .psd'tjes van leuke afbeeldingen, heel simpel te bewerken (lees: onherkenbaar te maken en dus copyright niet te hoeven respecteren) en vooral heel simpel te verwerken.
dan doe ik er een leuk ander simpel effect mee, verwerk hem soms in bestaand logo en voila.
de meeste vinden niet echt iets uit maar baseren zich op een ander logo dus maak een kleine schets van wat je wil. maak het dan grof in photoshop verfijn het dan en dan paar specials aan toevoegen
Mythic schreef de meeste vinden niet echt iets uit maar baseren zich op een ander logo dus maak een kleine schets van wat je wil. maak het dan grof in photoshop verfijn het dan en dan paar specials aan toevoegenÂ
Als ik een logo maak, zou ik gebruiken maken van, oftwel: kubussen, cirkels, 6 hoeken, of een druppel bijvoorbeeld, of een combinatie van deze... (heel simpel).
Maak eens iets met de 'gradient tool'. Dat is een leuk achtergrondje. Kies een mooi lettertype en je plant je daar je tekst neer. Plak er nog een toepasselijk plaatje op en laat het overlopen. Zie hier tutorial van Dennisvb als je niet weet hoe het moet. En dan ben je klaar. Een simpel logo maar het werkt:D:p