Hallo je hoeft toch niet ook nog kritiek te geven op EclipX als hij ermee stopt
Nee ik geef alleen aan dat ik het niet geweldig vind, en als je de reacties van Eclipx leest dan snap je heus wel wat ik bedoel dat hij niet tegen kritiek kan. Ik moet maar mn BEK houden en ik ben een VENTJE.. hahaha dat gaat er bij mij niet in.
Een goeie designer kan tegen kritiek en doet er wat mee, het feit dat hij stopt geeft bij mij al aan dat het een verstandige keuze is om te stoppen.
En let dan met name op deze regel uit zn openingspost:
Citaat:
ps: zeg eens wat jullie er al van vindenÂ
En dat heb ik dus gedaan.
@nemesiskoen: Ik heb momenteel geen goed werk online staan, ik heb een paar sites maar zal ik niet goed mee scoren.
Wil ze wel hier neerzetten, maar dat zou geen zin hebben.
Ik wist wel dat jouw opmerking gerelateerd was aan jouw leeftijsgroep.
Puberaal gedrag in jouw leeftijdsgroep is dan ook normaal, dus dat vergeef ik je.
Ik wist wel dat jouw opmerking gerelateerd was aan jouw leeftijsgroep.
Tsjah, dat moet ook zo, anders ben je een klein kind en anders ben je een oude doos in een jong lichaam, of niet soms?
Ik vind EclipX de beste (ex-)designer op deze website, die jongen heeft talent Dus of hij nu grof is en niet tegen kritiek kan en dan voor mijn part nog een a-hole is heeft totaal NIKS te maken met hoe hij kan designen. Dus ik vraag me af uit welke leeftijdsgroep jouw reactie kwam? Ik vraag me trouwens af waarom een gemiddelde volwassene een nickname als "STFU" zou nemen, dat bewijst ook al iets over jouw leeftijd.
goed gezegd murfy, ik werd door eclipx ook een paar keer serieus gekleineerd, SO WHAT, als mens zet je je er over, het is nu eenmaal zijn manier van goedbedoelde opbouwende kritiek te geven. Ik heb toen via PM eclipx op een beschaafde manier aangesproken en nu is er soms nog wel een vorm van kritiek op m'n showcase items die van Eclipx afkomstig is maar ik weet dat eclipx respect heeft, dat heb jij duidelijk niet STFU! en als je je stoort aan het zogezegde puberaal gedrag op deze site, dan zit je echt wel serieus op de verkeerde site vriend! 'k geloof dat 90% van de leden minder dan 17 jaar is. en als ze dan al ouder zijn, nuja dan... (kijk maar es naar vinTage ;););))
Conclusie: Eclipx is een respectvol persoon die zijn respect op een eigen, nogal eigenzinnige , manier out. en is bovendien een Top- Designer!
whuahahaha iemand heeft mn naam veranderd, zoals jullie al deden en ik nu ook stel ik de conclusie dat ik ''te'' oud ben voor deze site.
En ja ik kom idd van phpfreakz.nl
ik snap niet dat er sommige mensen niet tegen kritiek kunnen, ik heb ook niet gezegd dat die TS niet kan designen, als jullie mijn teksten goed lezen snappen jullie het wel. en anders moet je over 4 jaar het topic nogmaals lezen. ;)
De reden waarom ik me hier had aangemeld is om een simpel "virtuele" subdomeinen script in JS te posten.
Citaat:
en echt die STFU, is gewoon een klein kind, wie heeft er nu zo'n naam?
Ik klein? hahaha Ik ben bijna 2 meter en portier in een nachtclub en de naam STFU is de naam die vaak gebruik als ik mensen diss aan de deur. Ik ben freelance designer en als ik ooit "goed" werk online gezet heb, show ik het hier!!
Heey STFU, had je nou nog dat subdomein als index gedaan of heb je daar niet meer naar gekeken? Dat zou nl. efficienter zijn (want dan heb je maar 1 array)..
1) Tegen Kritiek Kunnen Hoort Erbij
2) Boeiend dat EclipX Graag Pixel Fonts Gebruikt. Het ziet er goed uit.
3) Futs, als jij boven onze leeftijdsgroep valt ga je maar weer naar PHPFreaks
Conclusie: Geen gezeik en gezeur, als je het niet mooi vindt houd je het voor je, behalve als het in de showcase staat, he eclipx?
ik vindt dat futs of hoe hij ook noemt mag blijven hoor..
iedreen heeft wel eens een mindere dag!
srry hoor, maar soms kan ik ook grof doen (mss heb je dat nog niet meegemaakt op sm, maar ik kan dat weldegelijk )
en als futs een degelijk niveau heeft, op php vlak, of op een ander vlak:
join da club, me nice, behave yourself, en help the others