login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mee met tekst

Offline ottorocket - 04/04/2006 11:37 (laatste wijziging 04/04/2006 11:42)
Avatar van ottorocketOnbekend Hey, ik maak nu een layout voor een website, maar ik zou willen dat het kadertje waar tekst in komt, dus in het kadertje komt een iframe, dat die groter wordt als er meer tekst komt

| tekst |
| tekst |
| tekst |
| tekst |

dat het zo wordt

| tekst |
| tekst |
| tekst |
| tekst |
| meer |
| tekst |
| meer |
| tekst |

als je begrijpt wat ik bedoel

hoe moet ik hem dan slice en hoe moet ik het doen in mijn html pagina?
dus dat er in je iframe geen scrollbalk komt, maar dat hij gewoon groter wordt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Micron - 04/04/2006 11:47 (laatste wijziging 04/04/2006 11:47)
Avatar van Micron HTML beginner Gebruik dan geen IFrame... das simpeler, tenminste dat raad ik je aan.
Offline ottorocket - 04/04/2006 11:49
Avatar van ottorocket Onbekend en hoe moet ik het dan doen,??

gewoon dat kadertje als achtergrond gebruiken en daarin tekst??
Maar dan herhaalt hij dat kadertje, dan zie je ook de onderste rand en dat mag niet.

http://www.dlhosted.com
kheb een site gezocht die dat ook heeft, zoals je ziet, komt de tekst enkel op de groene achtergrond en blijft dat lijntje vanonder er altijd onder, zoiets wil ik ook, maar hoe moet ik het dan slice en wat moet ik doen in de html?
Offline Micron - 04/04/2006 11:51
Avatar van Micron HTML beginner dat is niet moeilijk... je sliced je header. de content en dat onderkantje

zet het om in html en klaar... je zet dan dat groene als background en je kan er in schrijven e het gaat ook mee, en je onderkant gaat ook mee.
Offline ottorocket - 04/04/2006 12:47
Avatar van ottorocket Onbekend moet ik dan op elke pagina gewoon andere tekst zetten?
Offline xSc - 04/04/2006 12:48
Avatar van xSc Onbekend Gebruik geen iframe!

Het enige geval dat je een iframe zou kunnen gebruiken, is wanneer je een externe url wilt inladen. Maak voor de rest gebruik van divs. Met een div i.c.m. CSS kun je prima uit de voeten. Je moet het even begrijpen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.355s