Ik gebruik fireworks, maar ik weet niet goed hoe een een goede lay-out maak. er zijn (volgens mij) maar weinig functies. kan dat kloppen:?: Is het beter dat ik een ander programma gebruik of kan iemand mij helpen met fireworks:?:
Eh, moet je nagaan: Zelfs IK kan designen met Fireworks (niet goed, maar voor mij is het al heel wat), dus ik denk dat dat meer is voor degenen die niet om kunnen gaan met PS.. Ik zou eerst Photoshop proberen als ik jou was.
Ik gebruik al jaren Photoshop, heb er nog van allerlei toffe dinge mee in elkaar kunnen zetten. Als je echt een uitgebreid programma wil, met veel opties, dan is Photshop echt een aanrader
Ik gebruik nu fireworks al een tijdje en het bevalt me goed, het is alleen veel oefenen want je kom namelijk altijd wel weer iets nieuws tegen. Maar dat heb je denk ik wel bij elk programma.
Photoshop lijkt me meer voor sites waar heel veel grafisch gedoe in zit. Wanneer je meer een 'plain' site wilt, zonder al teveel poespas, dan bied fireworks een uitkomst.
1. fireworks zuigt
2. photoshop is helemaal niet zo ingewikkeld als het lijkt
3. laadtijd?? hoe sloom is jouwnes?
4. de meeste tut's zijn voor photoshop..