Ik heb een vraag! Ik design al een tijd maar ik zit nog steeds met een probleem. Zodra ik alles netjes heb gesliced en het als een Webpage opsla ga ik coden. Zodra ik meer tekst in het gesliced vak typ ontspringt alles. Ik heb geprobeert om alles op 100% te zetten. Het is een vooruitgang maar, zodra je er dus meer tekst inzet zie je een witte lijn dan dan verschijnt er weer daaronder het gesliced afbeelding.
Mijn vraag is dus hoe kan ik dit tot een goed einden brengen? Ik wil dus gewoon dat niets weg springt en ik zoveel tekst kan typen en dat het gewoon meerekt!
Kijk, dit is nu het probleem met slicen in photoshop... als je sliced krijg je gewoon 1 grote tabel als output. Je zal dus ff je hele site opnieuw in een html moeten zetten in tabellen en opnieuw beginnen in VERSCHILLENDE tabellen. Enkel zo kan je dit probleem volgens mij goed en eenvoudig oplossen. Ik denk niet dat er andere manieren zijn om dit tot een goed einde te brengen aangezien je waarschijnlijk hiermee later veel problemen zal krijgen.
Dus: De geslicete html file opnieuw opbouwen met de images in dreamweaver ofzo in verschillende tabellen.
Of anders gewoon echt goed rekening houden met waar je de Slices zet. Dan moet het bij veel layouts ook wel zo lukken hoor. Zolang je de plaatjes die moeten herhalen bij langere tekst maar als achtergrond zet en deze op herhalen zet