Je kent het wel, je maakt zo'n contact formulier en je wilt dat alles ingevuld moet worden.. bijvoorbeeld je maakt een array aan van $error, en dan ga je al die fouten showen met echo $error... nu wil ik dat het zeg maar als een alert popup komt en daarin staat:
U heeft de volgende velden niet ingevuld:
- Naam
- Email
- Whatever...
die "- naam", "- email" etc. wil ik graag in het rood hebben, maar ik weet niet of dit kan met een alert popup... iemand een idee hoe ik die tekst in het rood kan krijgen? het hoeft niet per se een alert popup te zijn.. als het maar daarop lijkt..
dit vind ik nou echt een mooi script , ik moet het nog wel even testen, maar echt bedankt dat je me wilt helpen
Edit: dit bedoelde ik niet echt , maar ok, laat die rode lettertype maar zitten, want dit script van jou vind ik wel mooi... in plaats van een div, kan je daar ook een window.alert() doen met daarin:
Je hebt de volgende velden niet ingevuld:
(hier dan die codel van jouw dus: )
- Naam
- Email
- Whatever
??
(ik heb het geprobeert, maar het lukt me echt niet )
Je kan niet in een window.alert() en rood lettertype gebruiken. Dit is toch wat je wilt ??? Ik zou wel die div zo kunnen maken dat het qua layout ernorm op een window.alert() lijkt
@stenno: Als je mijn vorige reactie leest, dan zie je dat ik GEEN rood lettertype meer wil, alleen die 'codel' in een window.alert() i.p.v. een div! Dus als ik jou was zou ik beter opletten
en wanneer alles goed ingevuld is, dan moet het toegevoegd worden aan de database...
<?php
mysql_connect("localhost", "gebruikersnaam", "wachtwoord");
mysql_select_db("naam van database");
$naam = addslashes($_POST['naam']);
$email = addslashes($_POST['email']);
$whatever = addslashes($_POST['whatever']);
$query="INSERT INTO tabelnaam (naam, email, whatever) VALUES ('".$naam."', '".$email."', '".$whatever."')";
mysql_query($query) or die ("Kan geen verbinding gemaakt worden met de database!");
echo "Je bent succesvol geregistreerd.";
?>