login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Datum script

Offline Peking1982 - 19/10/2005 23:34
Avatar van Peking1982Nieuw lid Ik heb een vraag. Ik heb een JavaScript welke een calender weergeeft na op select te hebben geklikt:
  1. <HTML>
  2. <HEAD>
  3. <TITLE>JavaScript Toolbox - Calendar Popup To Select Date</TITLE>
  4. <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" SRC="/javascript/calendarpopup/combined-compact/CalendarPopup.js"></SCRIPT>
  5. <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
  6. var cal = new CalendarPopup();
  7. </SCRIPT>
  8. </HEAD>
  9. <BODY>
  10.  
  11. <FORM NAME="example">
  12. (View Source of this page to see the example code)<br>
  13. <INPUT TYPE="text" NAME="date1" VALUE="" SIZE=25>
  14. <A HREF="#"
  15. onClick="cal.select(document.forms['example'].date1,'anchor1','MM/dd/yyyy'); return false;"
  16. NAME="anchor1" ID="anchor1">select</A>
  17. </FORM>
  18.  
  19. </BODY>
  20. </HTML>

Wanneer ik het gedeelte wat in de body zet in een tabel of td plaats werkt het script niet meer. Zet ik hem gewoon in de body dan werkt het wel ??? Iemand een idee ??

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 20/10/2005 07:42 (laatste wijziging 20/10/2005 07:43)
Avatar van Thomas Moderator De naam (CalendarPopup) doet vermoeden dat het om een popup gaat, die in een apart venster geopend dient te worden. Als je zelf wijzigingen aanbrengt in een dergelijk script, dan is de kans groot dat er het eea fout kan gaan / is gegaan.

Tevens vermoed ik, dat dit niet jouw eigen script is. Als het een beetje een net script betreft, zit er documentatie bij, of wordt er verwezen naar een website waar er meer informatie over te krijgen is.

Probeer op die manier meer info te vinden over de oorzaak van je probleem.
Offline Peking1982 - 20/10/2005 09:01
Avatar van Peking1982 Nieuw lid Klopt het is niet mijn eigen script, in de documentatie van het script kan ik niets vinden. Het vreemde is wanneer ik het gewoon in de body zet zoals bovenstaand werkt het gewoon correct zet ik het in een ander gedeelte van mijn script dus in een table zegt ie dat het object leeg is ??
Offline Thomas - 20/10/2005 09:53
Avatar van Thomas Moderator Mja, met zo'n mededeling kunnen wij niet zoveel, dan zou je hier de (volledige) source moeten plaatsen maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling, dat wij externe maaksels gaan debuggen... Firefox heeft een JavaScript console dat het debuggen van JavaScript stukken makkelijker maakt, misschien is dat een optie.

Je moet dan wel enigszins begrijpen wat er in het script gebeurt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s