login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

help

Offline radiowland - 31/07/2005 03:17
Avatar van radiowlandNieuw lid sorry miss zit ik op het verkeerde forum maar oke ik ben hier dan ook nieuw komtie

ik ben opzoek naar een script voor een winkelwagentje of een compleet systeem maar op de php heb ik een sql nodig die ik niet heb en de javascript staat er een die ik hhhhhheeeeeeeeeeeel graag zou willen hebben maar ik krijg niet het script e.d maar jpg bestandjes :S help kan iemand mij dit script doen toekomen? of kan iemand het voor mij posten (het liefst javascript) mijn e mail is pim.koper@gmail.com

m.v.g
pim koper

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 31/07/2005 03:19
Avatar van Stijn PHP expert Je bedoelt dus gewoon dat wanneer iemand op item klikt of of een selectievakje klikt dat hij dan in het mandje terecht komt?
Offline radiowland - 31/07/2005 03:21
Avatar van radiowland Nieuw lid ja ik wil een winkelwagentje en als het kan een catalogus met de aangeboden spullen weet iemand dat te vinden ?
Offline Stijn - 31/07/2005 04:08
Avatar van Stijn PHP expert Heb je MSN misschien? anders wordt krijg je hier een code van hier tot in china niet overzichtelijk :d
Offline radiowland - 31/07/2005 04:10
Avatar van radiowland Nieuw lid ja mijn msn is heineken444@hotmail.com
Offline cracker - 31/07/2005 04:45 (laatste wijziging 31/07/2005 04:50)
Avatar van cracker Onbekend met de isset $_POST['submit'] een item toevoegen aan een databasetabel.
voorbeeld:
  1. <?php
  2. if(isset($_POST['submit'])){
  3. //databaseverbinding
  4. mysql_query("INSERT INTO klanten klantid, productcode VALUES('".$klantid."','".$productcode."')");
  5. //overige scripts
  6. }else{
  7. //formulier weergeven
  8. }
  9. ?>

edit: in Javascript zal dat enkel gaan met cookies geloof ik.
Offline Thomas - 31/07/2005 12:49
Avatar van Thomas Moderator Hiervoor gebruik je sessies lijkt mij, pas als iemand aan de kassa staat sla je dingen op om een factuur te maken lijkt me zo ...
Offline gamesty - 31/07/2005 13:49
Avatar van gamesty Onbekend Ik heb zo'n script.Als je wilt voeg me toe op msn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s