login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Javascript

Offline brabo - 28/07/2005 09:18
Avatar van braboNieuw lid Allereerst wens ik jullie proficiat met deze prachtige site! Een echte aanrader voor webmasters. Nu zit wel nog met hetvolgende probleem: ik heb onlangs een javascript gedownload die onderaan het browserscherm een tekst weergeeft. Ik heb dit script dan geplaatst in het onderste frame van mijn webpagina ( mijn site bestaat uit een frameset met een linker, een boven, een onder en een middenframe). Als ik in dreamweaver dat F12 druk dan krijg ik wel de tekst onderaan de browser te zien, maar dan werken sommige gelinkte buttons niet die ik in het linkerframe gemaakt heb. Weten jullie wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cracker - 28/07/2005 09:30 (laatste wijziging 28/07/2005 14:39)
Avatar van cracker Onbekend Plaats de volgende keer eens wat nieuwe lijnen in je tekst, dan is het wat gemakkelijker lezen.

anyway, als je een javascript in één enkel frame zet, heeft dit geen effect op de andere frames.
Je kan het script in de pagina met de frameset zelf zetten maar dan nog heeft het geen effect binnen de frames.
Offline gamesty - 28/07/2005 09:36
Avatar van gamesty Onbekend Hoe weet je van deze website?Via een tijdschrift?
Offline Joel - 28/07/2005 14:38
Avatar van Joel Eigenaar Plaats het script op een aparte pagina "javascript.js" zonder begin- en eindtag (<script ...> en </script>) en plaatsen in elke frame tussen de HEAD tag:

1. <script type="text/javascript" src="javascript.js"></script>
Offline cracker - 28/07/2005 14:43
Avatar van cracker Onbekend @Joel: moet er dan geen onload="" in de body staan ?
Offline Joel - 28/07/2005 15:03
Avatar van Joel Eigenaar Hangt er vanaf, of het een functie is dan moet die worden aangeroepen in de body.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s