Nieuw lid |
|
ik gebruik dus een javascript code die een popup laat verschijnen die gecentreerd is:
<head><SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function NewWindow(mypage, myname, w, h, scroll) {
var winl = (screen.width - w) / 2;
var wint = (screen.height - h) / 2;
winprops = 'height='+h+',width='+w+',top='+wint+',left='+winl+',scrollbars='+scroll+',resizable'
win = window.open(mypage, myname, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { win.window.focus(); }}
</script></head>
<head><SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> function NewWindow(mypage, myname, w, h, scroll) { var winl = (screen.width - w) / 2; var wint = (screen.height - h) / 2; winprops = 'height='+h+',width='+w+',top='+wint+',left='+winl+',scrollbars='+scroll+',resizable' win = window.open(mypage, myname, winprops) if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { win.window.focus(); }} </script></head>
en met onclick laat gebruik ik de code:
onclick="NewWindow(this.href, 'name','400','400','yes');return false;"
onclick="NewWindow(this.href, 'name','400','400','yes');return false;"
het probleem nu is dat ik de onclick code in de $show variable moet plaatsen, maar ik krijg steeds een error.
in de onclick zie je de hoogte en de breedte staan, daar wordt een .['breedte']. en .['hoogte']. voor gebruikt. (onclick="NewWindow(this.href, 'name','.['breedte'].',.['hoogte'].','yes');return false;")
de show variable:
$show .= '<a href="'.$row['link'].'">'.$row['print'].'</a><br>';
en het moet dus zo worden:
$show .= '<a href="'.$row['link'].'" *hier de onclick code*>'.$row['print'].'</a><br>';
heeft iemand een idee dat ik de onclick code in de show variable kan gebruiken zonder een error te krijgen?
|