login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Favorieten in FF

Offline Steven - 29/06/2005 11:25
Avatar van StevenHTML interesse Heyz, ik gebruik deze code om het balkje van toevoegen aan favorieten te laten opsringen:

1. <script language="JavaScript">
  2. var bookmarkurl="http://www.spelhoek.nl.tt/"
  3. var bookmarktitel="Spelhoek.nl.tt - Voor uren speel plezier!"
  4. function favorieten(){
  5. if (document.all)
  6. window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitel)
  7. }
  8. </script>

als ik deze aanroep in Internet Explorer wordt gewoon het balkje geladen, terwijl er in Firefox niets gebeurd, en je daarin ook favorieten hebt. Deze kan je wel los aan roepen via Ctrl + D, alleen kan het ook aan de hand van een link?

BVD steev

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Metalhead - 29/06/2005 12:04 (laatste wijziging 29/06/2005 12:05)
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Dat werkt op zich alleen in MSIE (voor zover ik weet)... (omdat je 't ook in je onload zou kunnen zetten, en dat zou vrij irritant zijn )
Offline Fenrir - 29/06/2005 12:04
Avatar van Fenrir PHP expert Nee, dat is IE only. FF doet niet aan javascript bookmarking: als de mensen een bookmark willen, doen ze dat zelf wel.
Offline Maarten - 29/06/2005 12:54
Avatar van Maarten Erelid Je kan altijd doen zoals die onnozelaars waarvan ik ooit eens op hun website kwam, daar stond in de statusbalk:
Druk op CTRL + D voor een verassing 
Offline Steven - 30/06/2005 11:12
Avatar van Steven HTML interesse Ok jammer,

alleen zit ik nu met een ander probleem, ik heb op m'n sites popups met daarin het woord "pagina sluiten" dat als ze daar op klikken de popup zich sluit. Dit doe ik aan de hand van dit: onClick="javascript:self.close()" alleen als ik dan in IE daarop klik hoor ik een of ander error geluidje en er gebeurt niets... Weet iemand hoe dit komt? Ik heb er zelf nog nooit mee te maken gehad...

Bvd Steven
Offline Metalhead - 30/06/2005 11:37
Avatar van Metalhead HTML gevorderde en "javascript:window.close()" werkt ook niet?

(Je kunt ook even met firefox kijken; die heeft een goeie JavaScript console waar de fouten wat beter worden weergegeven)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s