login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

javascript appart laden van de pagina

Offline ElleRt - 25/05/2005 21:38
Avatar van ElleRtMySQL interesse Ok.. titel klinkt wat gek maar ik zit het volgende geval:

Ik heb een statistieken host (dus een website waar je je eigen statistieken teller kunt aanmaken)

Als je je dus aanmeld krijg je een code die je op je pagina kunt plaatsen.
Soms laad echter de teller heel traag.. (denk dat de server het niet altijd aan kan?) en dan wordt die pagina waar dus die teller opstaat erg sloom...
Kan het ook zo dat die teller wel op die website staat maar toch apart laad? 

Dus dat de pagina laad en dat als de teller dus niet zo snel laden kan (bv als de server iets overbelast is) dat de teller dan dus eerst gewoon niet te zien is en na 2 sec toch te zien is..

Ik zat zelf te denken aan bv een iframe.. maar dat wil niet 

Snapt iemand mijn probleem? En heeft iemand een oplossing?

Dis is het stukje dat je dus op je site plakken moet:

<!-- Begin XXX code-->
<script language="JavaScript" src="http://www.XXX.nl/stats.js" type="text/javascript"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
XXX("219", 0);
// -->
</script>
<!—Einde XXX code -->

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Futs - 25/05/2005 21:59
Avatar van Futs Nieuw lid waarom werk je niet gewoon met GD?
Offline ElleRt - 25/05/2005 22:11
Avatar van ElleRt MySQL interesse Wat is het verschil dan? En zou dat een oplossing bieden op het probleem dan?
Offline zointer - 26/05/2005 07:10
Avatar van zointer HTML gevorderde
Citaat:
Soms laad echter de teller heel traag.. (denk dat de server het niet altijd aan kan?)

BELANGRIJK: Door een verhuizing van de server zijn de statistieken tot 20-05-2005 helaas verloren gegaan! Excuses voor het ongemak!
Uw teller blijft uiteraard wel gewoon werken en nu op een nog veel betere server!^^
Offline ElleRt - 26/05/2005 12:11 (laatste wijziging 26/05/2005 12:15)
Avatar van ElleRt MySQL interesse Ja??? Wat wil je hier nu mee zeggen dan??

Ik ben verhuisd van server ja... Maar dat is toch helemaal niet mijn vraag?

Ligt t aan mij of begrijp ik deze reactie niet?
Steeds vaker is het helaas op sitemasters zo dat er geen *bruikbaar* antwoord wordt gegeven.. erg jammer..

Als je bedoelt dat ik het heb over een 8betere server* dan ben je heel erg grappig hoor..
Maar ben ook verhuisd naar een betere sever.. of deze goed genoeg is is daarentegen dus maar net de vraag.. Maar weet niet of dit dus aan de server ligt...

Iemand misschien een idee??
Offline zointer - 27/05/2005 07:19
Avatar van zointer HTML gevorderde Ow je kan er niet tegen dat je eigen server niet goed werkt.

1. <!-- Begin XXX code-->
  2. <script language="JavaScript" src="http://www.XXX.nl/stats.js" type="text/javascript"></script>
  3. <script language="JavaScript" type="text/javascript">
  4. <!--
  5. XXX("219", 0);
  6. // -->
  7. </script>
  8. <!—Einde XXX code -->

Wat jij hier geeft daar kan een mens niks mee doen dit roept gewoon een script aan die op uw server sta en daar zit de fout
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s