login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Quoten

Offline Frederic - 21/03/2005 19:11 (laatste wijziging 21/03/2005 19:12)
Avatar van FredericPHP ver gevorderde Ik wou een quote knopje maken, voor de pagina
http://www.fade...n&id=1
maar dat werkt niet!
  1. <a class=nodec onClick=document.toevoegen.bericht.value+='<?php echo "[quote]".$bericht_reactie_zonder_ubb."[/quote]";?>';document.toevoegen.bericht.focus();return false;>
is de link, maar dan komt in de source te staan:

1. <a class=nodec onClick=document.toevoegen.bericht.value+='[quote][vet]hij doet het [onderlijnd]perfect[/onderlijnd] en dan ook heel [cursief]goed[/cursief][/vet] in IE.[/quote]';document.toevoegen.bericht.focus();return false;>

alle je na de eerste spatie klopt de kleur niet meer, dus volgens mij is iets mis met de spaties mjah kan iemand eens kijken wat er mankeert?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 21/03/2005 19:13
Avatar van Maarten Erelid $bericht_reactie_zonder_ubb klopt dus niet.. hoe bepaal je die?
Offline Frederic - 21/03/2005 19:25 (laatste wijziging 21/03/2005 21:14)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde $bericht_reactie_zonder_ubb = htmlspecialchars($rij_reactie->bericht);
dat is hetzelfde als $bericht_reactie, maar dan zonder de ubb opmaak... kan ik wel dit doen?

1. <a class=nodec onClick=document.toevoegen.bericht.value+='HIER EEN TEKST MET SPATIES';document.toevoegen.bericht.focus();return false;>

Volgens mij worden spaties niet ondersteund daarin...
Ik wil wel op Google zoeken, maar ik weet niet onder welke namen 
Offline Frederic - 21/03/2005 21:40 (laatste wijziging 21/03/2005 22:06)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Gewist, topic mag verwijderd, heb functie gewist
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s