PHP gevorderde |
|
ik heb al iets gevonden waardoor het wel met de pijltjestoetsen werkt D, maar nu heb ik dit probleem(rnik heb deze codern[code]htmlrnheadrnSCRIPT LANGUAGE=JavaScriptrn!--rnfunction startGame();rn{rn alert(Het spel begint!);rn}rnrnfunction move (id, x) {rn step = 5;rn if (ns4) obj = document.layers[id];rn if (ie4) obj = document.all[id].style;rn obj.xpos = parseInt(obj.left);rn if (Math.abs(obj.xpos - x) step) {rn if (x 0) step = - step;rn obj.xpos += step;rn obj.left = obj.xpos;rn setTimeout(move(' + id + ', + x + ), 30);rn }rn}rnfunction checkArrows (field, evt) {rn var keyCode = rn document.layers evt.which rn document.all event.keyCode rn document.getElementById evt.keyCode 0;rn var r = '';rn if (keyCode == 39)rn alert('arrow right');rn else if (keyCode == 40)rn alert('arrow down');rn else if (keyCode == 38)rn alert('arrow up');rn else if (keyCode == 37)rn alert('arrow left');rn return true;rn}rnwindow.status = Klik op START om het spel te starten.;rn--rnSCRIPTrnHEADrnBODY onLoad=startGame(); ONKEYDOWN=return checkArrows(this, event)rnbodyrnhtml[code] rnnu reageert hij niet als ik op de pijltjestoetsen druk.rnmaar als ik de regels 5,6,7 en 8 weghaal doet hij het wel.rnalleen die wil ik laten staan.'( rnWie kan me helpen |