Moderator |
|
Dat is vreemd, zie zo gauw niets vreemds (in vergelijking met de andere checkfuncties). wellicht leveren de volgende kanttekeningen iets op:
- je submit-button is van het type "button", wat ik zou doen (weet niet of die meer gangbaar is) is een onsubmit-event maken met return hierin, dus <form action="..." onsubmit="return checkAllAndSend()"> en dan een button- of input-tag van het type "submit", er staat mij nog iets bij uit het verleden dat verschillende browsers verschillende events gaan lopen afvuren als je een formulier op een bepaalde manier in elkaar zet; indien false wordt geretourneerd, wordt het formulier niet verzonden, ingeval van true wel, ik geloof dat dat zich wel hetzelfde gedroeg tussen verschillende browsers
- waarom een .reset(), gooit dit niet alle formulier inhoud weg?
- waarom roep je de checks twee keer aan (voor A: regel 4,5,6 en vervolgens in regel 8, voor B: regel 16 en 17, en vervolgens regel 19)? is een keer niet genoeg?
- heb je overwogen om jQuery te gebruiken in plaats van native JavaScript? of een ander framework-achtig iets wat crossbrowser-compatible is?
Je zou het op de bovenstaande manier kunnen proberen (form met onsubmit + button of inputveld van type submit) en dan kijken of dat vreemde gedrag dan nog steeds optreedt...
Indien het bovenstaande ook niet werkt: strip je formulier net zolang totdat je de foutmelding niet meer krijgt. Het laatste ding wat je dan hebt weggehaald is de boosdoener . |